Cum arată LOGO -ul cu care Clujul va candida la titlul de Capitală Culturală Europeană 2021 - FOTO

 

O absolventă de UAD Cluj a desenat logo -ul care va fi folosit de Cluj-Napoca în lupta pentru candidatura la titlul de Capitală Culturală Europeană 2021.

 

Asociația Cluj Capitala Culturală Europeană 2021 a organizat un concurs pentru găsirea celui mai bun logo.

 

Am organizat în perioada 6 iunie - 14 august concursul pentru pachetul de identitate vizuală pentru conceptul de candidatură <<Cluj-Napoca – Capitală Culturală Europeană 2021>> în cadrul căruia am primit 79 de propuneri. La final, juriul a ales o singură lucrare, care se detaşează prin subtilitatea şi coerenţa cu care încorporează elementele oraşului, reuşind să fie o imagine puternică. Proiectul câştigător, a mâinilor împreunate care construiesc ceva, în care se regăseşte şi sloganul <<Est of West>>, aparţine unei clujence, absolventă a Universităţii de Artă şi Design (UAD) Cluj-Napoca, care va primi un premiu de 35.000 de lei”, a spus Florin Moroşan.

 

Câştigătoarea Camelia Ştefania Imbuzan are 32 de ani și a absolvit Universitatea de Arte şi Design (UAD) Cluj-Napoca. Ea lucrează ca director de creaţie la o companie de publicitate și a obținut 35.000 de lei.

 

A fost o plăcere să lucrez la concept, Semnul final reprezintă o împreunare de mâini, care simbolizează faptul că împreună trebuie să ridicăm acest oraş la standardele europene”, a spus Camelia.

 

----------------------

UPDATE


Clujulcultural.ro scrie că aces LOGO a fost umai pe locul 5 în urma votului publicului. 

 

Juriul concursului, format din Ioan Sbârciu (preşedintele juriului),  Vasile Dâncu, Timotei Nădăşan, István Szakáts, Cătălin Ştefănescu, Camil Tulcan, Bencze László, Willy Cristea, a considerat considerat că logo -ul Cameliei Ştefania Imbuzan este cel mai complex.

 

Profesorul Vasile Dâncu a spus că: ”Scriptul a fost bogat in semnificatii si dus in mai multe directii. Raspunde la mai multe criterii. Nu e o identitate vizuală comună. In general nu am fost multumiţi de nivelul general al lucrărilor. Multe au fost naive, nefunctionale. Ma bucur ca e cineva din Cluj. E un logo bogat in continut, nu e un simplu semn, nu sunt doar niste tesaturi , maini inchegate si are multe semnificatii, Trebuie sa fie mai multe solidaritate in jurul Cluj Capitala Europeană”.

Comentarii Facebook