Joi 4 Martie

Cluj-Napoca: Analiză a traficului clujean făcută de taximetriști

 

Taximetriștii clujeni susțin că pe ei nu i-a consultat nimeni când s-a decis redesenarea traficului în multe zone ale orașului. Taximetriștii sunt asimilați transportului în comun, dar nu și la masa decizională. 

 

Sa ne pregătim psihic, pentru o toamna interesanta.

 

Că avem parte, la Cluj-Napoca, de o administrație total depășită de problema traficului, nu mai am nicio îndoială. Că iau decizii, una mai hilara că alta, iar nu mai am nicio îndoială. Domnul Emil Boc răspunde doar întrebărilor care îi convin și doar persoanelor care îl laudă. Și acum o să vorbesc tot din punct de vedere al taximetristului. Când e vorba de obligații, taximetrele sunt in categoria transportului public de persoane, când e vorba de drepturi suntem trecuți la "și alții". Primăria Cluj a desfiintat, de la sine putere, o grămadă de standuri (Regională, Grădini Mănăștur, Capăt Zorilor (partea dreapta), Sora (parțial), Hasdeu, Billa Mănăștur, Capăt Calea Florești, Minerva, etc), fără a amenaja altele, in imediata apropiere, așa cum prevede legea, alte standuri sunt făcute in dreptul gardurilor sau pe străzi unde nu circula nimeni. In tot acest timp poliția locală ne rupe cu amenzile, pentru că nu staționăm in standuri. CARE STANDURI??? Minunata opera, banda dedicata Marasti-Primarie, o să creeze doar haos, dau un exemplu, după noua reconfigurare, pe strada Memorandumului, traficul de reduce la doua benzi (vorbim de una din cele mai circulate străzi) daca se oprește un taximetru, pentru îmbarcare sau debarcare client, tot traficul de reduce la o singura banda. Nu știu cine sunt specialiștii care au decis că e normal că un client sa coboare in mijlocul drumului, între benzi, dar cred că ar trebui să își schimbe meseria. 

 

Sensul giratoriu, de pe Calea Mănăștur, o să fie un eșec de răsunet, la fel și cel de pe Izlazului, doar ați creat haos in plus. Spuneați, domnule Boc, acum vreo 3 ani, că in New York nu exista standuri taxi, perfect adevărat, deci nu ar trebui sa existe nici in Cluj. O să completez afirmația, in NY exista metrou, tren suprateran, parking-uri, infrastructura, benzi rapide, centuri, etc. De ce nu există și in Cluj?

 

De ce, după 13 ani de mandat, nu s-a făcut niciun km din șoseaua de centură? Vreți să reamintesc marile dvs promisiuni electorale? Someș navigabil, pasaj subteran pe sub zona centrala, șoseaua de centură.

 

In schimb înlocuim bordurile din 4 in 4 ani, punem pe fb poze cu ghiozdanele oferite copiiilor saraci, închidem strada Traian 3 luni că să înlocuim bordurile.

 

Daca, noi taximetriștii, suntem considerați transport public de ce nu avem aceleași drepturi că și CTP? Într-o discuție, cu dvs, aici pe fb va spuneam că imi retrag, in mod simbolic, votul acordat, pentru că nu-l meritați, atunci ați mințit cu seninătate și faptele au demonstrat asta.

 

Nu mai pot să am încredere într-un om care mă minte in fata. Citeam de dimineață că propuneți modificarea orarului scolar, in zona centrala. Oare in nemărginită dvs înțelepciune ați luat in calcul și varianta părintelui care merge pe ora 8 la munca, dar o să fie nevoit sa duca, copilul la școală pe ora 9?

 

In ultimii ani, in Cluj, s-au luat decizii care au creat mai mult haos, poate e de vina și rutina in aceasta funcție. Noua nu ne rămâne decât să ne înarmăm cu multa răbdare și să suportăm toate aceste experimente făcute de primăria Cluj, pe banii, timpul și nervii noștri”, au scris taximetriștii clujeni, pe pagina de Facebook ”Povestiri din taxi”.

Comentarii Facebook