Așteptarea a luat sfârșit: PRIMARK a sosit în Cluj-Napoca! Primul magazin din Transilvania promite modă accesibilă, sustenabilă și experiențe unice
Clujul intră oficial pe harta marilor branduri internaționale de modă! Brandul irlandez Primark a deschis astăzi primul său magazin din Transilvania, în centrul comercial VIVO! Cluj-Napoca, după ce locațiile precedente din România au fost limitate la București și Timișoara. Investiția a fost de 11 milioane de euro, iar odată cu inaugurarea au fost create peste 130 de locuri de muncă pentru comunitatea locală.

Două etaje dedicate modei pentru toți
Magazinul din Cluj-Napoca se întinde pe 3.700 mp și două niveluri, fiecare conceput pentru a oferi o experiență intuitivă și plăcută de shopping. La parter, clienții vor găsi întreaga gamă de produse pentru femei, de la haine și accesorii, până la cosmetice și articole de casă. Etajul superior este dedicat bărbaților și copiilor, acoperind toate nevoile acestora, de la cei nou-născuți până la adolescenți de 15 ani. „Ne concentrăm pe prețuri accesibile, calitate și sustenabilitate. Etichetele sunt gândite să fie ușor de citit, oferind informații esențiale despre produs, inclusiv procentul de bumbac reciclat folosit.”, a explicat Podwojski.

Moda sustenabilă, parte din ADN-ul Primark
Primark este recunoscut pentru programele sale de sustenabilitate, implementate de peste un deceniu. Până în 2025, 66% dintre articolele de îmbrăcăminte sunt realizate din materiale reciclate sau sustenabile, iar obiectivul este ca până în 2030 toate produsele să fie fabricate astfel.
„Investim constant în soluții pentru a reduce impactul asupra mediului. Până în 2027 ne propunem să eliminăm complet emisiile de carbon și să renunțăm la elementele nesustenabile, precum stickerele. Moda poate fi accesibilă și responsabilă în același timp.”, a adăugat Podwojski.

Produse pentru toate gusturile și ocaziile
Clienții Primark din Cluj vor descoperi produse noi în fiecare săptămână, de la articole esențiale de zi cu zi, la licențe internaționale precum Disney, Netflix, jocuri video sau trupe cunoscute de muzică. Unul dintre cele mai vândute produse din celelalte magazine Primark este bagajul mic adaptabil, ideal pentru călătorii, cu rotile detașabile și design practic, la un preț accesibil.
„Vrem să fim un exemplu de business care se reinventează constant și aduce varietate clienților noștri. Produsele sunt aceleași pe care le găsiți în București, Timișoara sau chiar în Germania și Austria. pentru că toate magazinele noastre primesc marfa de la același depozit centralizat din Republica Cehă.”, a explicat directorul de vânzări.

O investiție care susține comunitatea locală
Odată cu deschiderea magazinului Primark în Cluj-Napoca, au fost create peste 130 de locuri de muncă noi, de la casieri și consultanți de vânzări, până la manageri de departament și personal logistic.

Primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, a subliniat: „Salutăm deschiderea primului magazin Primark în județul Cluj, un reper care consolidează poziția regiunii noastre ca un centru dinamic de retail și afaceri. Această investiție aduce noi locuri de muncă, mai multe opțiuni de cumpărături pentru comunitatea noastră și demonstrează atractivitatea tot mai mare a Clujului pentru brandurile internaționale.”
De asemenea, Fulga Dinu, Country Manager CPI România, a adăugat: „Deschiderea Primark la VIVO! Cluj-Napoca este un moment mult așteptat de clienții noștri și reprezintă un plus semnificativ pentru mixul nostru de chiriași. Această lansare confirmă strategia noastră de a reîmprospăta și diversifica constant oferta noastra de retail, astfel încât comunitatea locală să găsească tot ceea ce are nevoie, zi de zi, sub un singur acoperiș. Continuăm să transformăm VIVO! Cluj-Napoca în acord cu așteptările în continuă schimbare ale clienților și să consolidăm poziția sa ca destinație preferată de shopping din regiune.”
Primark în România și în lume
Cu această inaugurare, Primark Cluj-Napoca devine cel de-al 471-lea magazin la nivel global, iar până la sfârșitul anului 2026 retailerul intenționează să deschidă peste 20 de magazine în șase piețe din Europa Centrală și de Est.
Brandul, fondat în Irlanda în 1969 sub numele Penneys, are peste 80.000 de angajați în 17 țări și oferă articole de modă accesibile, produse de calitate și experiențe de shopping unice. Prin strategia Primark Cares, brandul își propune să crească durabilitatea produselor, să reducă emisiile de carbon și să sprijine comunitățile implicate în procesul de producție.
„Vrem să fim mai mult decât un magazin de modă. Ne dorim să inspirăm clienții, să le oferim produse accesibile, de calitate și sustenabile, și să transformăm experiența de shopping într-un moment plăcut și responsabil.”, a concluzionat Maciej Podwojski.
Puteți găsi mai multe informații despre cel mai nou magazin din Cluj, chiar AICI.

0 Comentarii