Așteptare de zeci de minute la Aeroportul Cluj: Taximetriștii refuză cursele scurte, oamenii așteaptă cu bagaje și copii, cursele de Bolt - „blocate”

Scene revoltătoare la Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj-Napoca. Un pasager a reclamat în această seară la Primăria Cluj-Napoca cum a fost nevoit să aștepte 15-20 de minute lângă un taxi, cu bagaje și copil mic, fără ca vreunul dintre cei cinci taximetriști aflați acolo să îi acorde atenție. O situație care ridică semne de întrebare cu privire la modul în care sunt tratați pasagerii chiar în poarta de intrare a Clujului.

Taximetriștii la umbră, clienții în așteptare

Conform reclamației făcute de acesta, deși taxiurile se aflau în zonă, șoferii nu s-au grăbit să preia pasagerii. Mai mult, aceștia adresau întrebări clienților despre destinație, semn că încercau să selecteze doar cursele mai lungi și mai profitabile. Practica, des întâlnită în marile orașe, lasă clienții cu drumuri scurte blocați pe trotuare, în așteptare, chiar dacă taxiurile sunt disponibile.

„La aeroport taximetriștii stau la umbră și nu te bagă în seamă. Am stat 15-20 minute lângă un taxi cu bagaje cu tot + copil mic si nu s-a mișcat nici unul dintre cei 5 taximetristi aflati la umbră la momentul acela. Ba mai mult, întrebau clientii unde se duc , mă gândesc ca să prindă curse la distantă, ” a reclamat clujeanul în această seară la Primăria Cluj.

Situație șocantă: Boltul tratat diferit

Când, în cele din urmă, o mașină comandată prin aplicația Bolt a ajuns la fața locului, tensiunile au crescut. Angajatul responsabil cu dirijarea traficului i-a cerut șoferului de la Bolt să nu blocheze ieșirea standului de taxiuri, deși pasagerul așteptase în zadar aproape 20 de minute lângă primul taxi disponibil. Diferența de tratament a stârnit nemulțumirea clientului, care se întreabă de ce regulile par aplicate selectiv.

„Ce e și mai grav, când a ajuns mașina de la bolt angajatul care dirija traficul i-a solicitat soferului să nu blocheze ieșirea de la standul de taxi în contextul în care deja așteptasem 15 minute la primul taxi”, a mai menționat clujeanul în reclamația adresată Primăriei Cluj.

Cine protejează interesele pasagerilor?

Pasagerii reclamă de multă vreme atitudinea nepăsătoare a unor taximetriști de la aeroport, care aleg cursele în funcție de distanță și nu după nevoile reale ale clienților. În lipsa unor controale riguroase și a unor sancțiuni aplicate corect, astfel de situații continuă să afecteze imaginea orașului și a aeroportului. 

Trebuie precizat, însă: Nu toți taximetriștii au această atitudine. Dimpotrivă, majoritatea taximetriștilor din Cluj-Napoca tratează cu respect clienții, iar clujenii au destul rar probleme cu atitudinea acestora. 

CITEȘTE ȘI: Venica nesimțire a taximetriștilor de la Aeroportul din Cluj: Pasagerii acuză refuzul curselor scurte și spun că pătează imaginea orașului


Comentarii Facebook