Acuzații de furt la cântar într-un magazin al unui cunoscut lanț de patiserii: Pâinea tăiată „după ochi” ajunge mult mai mică decât porția plătită FOTO


Un clujean reclamă că pâinea de 1kg vândută la o cunoscută patiserie de pe  Dunării este tăiată „după ochi” , ajungând adesea mai ușoară decât ar trebui

Un cititor al Știri de Cluj a semnalat o problemă frecventă în magazinul Panemar de pe strada Dunării, legată de modul în care este tăiată pâinea de 1 kilogram atunci când clienții solicită porții de jumătate de kilogram. Potrivit sesizării, vânzătoarele taie pâinea „după ochi”, fără a folosi cântare sau dispozitive speciale, iar în aceste condiții clienții primesc adesea bucăți mult mai mici decât cele comandate, uneori chiar doar 300 de grame în loc de 500.

„Pâinea a fost cumpărată, la data de 1.07.2025. Pâinea a fost cumpărată de la Panemar Dunării, unde nu este prima dată când vânzătoarele taie pâinea după ochi... cine primește partea mai mare, cine partea mai mică, e la alegerea vânzătoarei... după ce am făcut reclamație azi în magazin, au zis că nu au cântar să cântărească pâinea și nici un dispozitiv care să le permită să taie pâinea în jumătate”, ne-a transmis cititorul.

Știri de Cluj-4.png

Clujeanul a mai oferit și dovada plății făcute către patiserie, în care se vede clar suma plătită de 10 lei și 50 de bani, totalul provine din prețul unei brioșe de 5 lei și jumătatea de pâine care ar fi trebuit să aibă 500 de grame care costă 5 lei și 50 de bani:

ȘTIRI DE CLUJ-5.png

Redacția Știri de Cluj a solicitat poziția oficială a companiei Panemar, iar reprezentanții au răspuns:

„Nu eram conștienți de această situație și ne angajăm să o remediem cât mai curând. Ne gândim fie să oferim franzelă ambalată în porții fixe de 500 g, fie să instalăm cântare în magazine pentru a asigura o vânzare corectă și exactă”.

Panemar și-a cerut scuze clienților pentru disconfortul creat și promite că va implementa măsuri pentru a evita astfel de probleme pe viitor.


Comentarii Facebook