Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național


În 2020, programul-pilot al campaniei a fost derulat în cinci magazine de brand Farmec și Gerovital din Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea și s-a încheiat cu peste 5.200 de ambalaje colectate și reciclate

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde la nivel național, în toate magazinele proprii, campania de responsabilitate socială „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”. Începând cu luna aprilie, clienții vor putea recicla ambalajele din hârtie, plastic, sticlă și aluminiu ale produselor din portofoliul Farmec la punctele de colectare dedicate din magazinele Farmec și Gerovital din toată țara.  

Suntem unul dintre puținii producători din România care oferă clienților săi posibilitatea de returnare a ambalajelor produselor pe care le-au folosit. Ne propunem să limităm cât mai mult impactul activității noastre asupra mediului prin integrarea principiilor economiei circulare, așa cum este închiderea ciclului de viață al produselor odată cu recuperarea ambalajelor pe care le punem pe piață. Vrem să contribuim astfel la un mediu mai curat împreună cu clienții noștri, pe care îi încurajăm să fie responsabili alături de noi”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing.

Campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” a fost lansată sub formă de program-pilot în 2020, în cinci magazine de brand Farmec și Gerovital din Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea. În total, peste 5.200 de ambalaje au fost aduse de consumatori, colectate și reciclate în mod responsabil în magazinele incluse în program, într-un an în care programul magazinelor a fost deseori restricționat ca urmare a pandemiei. Feedbackul pozitiv primit de la consumatori în magazine și în social media despre proiectul-pilot a fost un semnal important în decizia de a extinde programul la nivel național și a dezvolta mai multe activități în cadrul acestei campanii. 

Toate cele 8 magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital, precum și magazinul în franciză din Pitești, sunt incluse în campanie. Acestea sunt dotate cu puncte de colectare pentru ambalajele de hârtie și carton (cutii de cremă), de plastic (recipiente de cremă, șampon, gel de duș sau produse de curățenie din gamele Nufăr și Triumf), de sticlă (borcane de cremă) și de metal (doze de spray). Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuie golite de conținut, clătite și curățate de clienții care le aduc în magazine.

În plus, la fiecare patru ambalaje reciclate, clienții primesc un produs cadou din partea Farmec, pe baza unui cartonaș unde se cumulează câte o ștampilă la fiecare ambalaj returnat 

Despre Farmec S.A.

Farmec S.A. - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Pentru a fi la curent cu noutăți legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiștilor, surprize și concursuri, puteți urmări conturile de social media:

Facebook:  https://www.facebook.com/farmec.romania

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online:  https://www.farmec.ro/


Comentarii Facebook