Duminica 28 Aprilie

”Mi-a stat inima în loc” - Un proprietar de Tesla a primit o factură uriașă, după ce bateria a fost afectată de ploaie


Proprietarul unui autoturism marca Tesla a suferit un șoc când a primit factura de service. Bărbatul din Edinburgh, Scoția, a avut probleme după ce ce bateria mașinii a fost afectată de ploaie.

Johnny Bacigalupo și Rob Hussey, un cuplu din Edinburgh, au mers, sâmbăta trecută, la un restaurant popular din centrul orașului. Au ajuns fără probleme la locație, iar după ce au ieșit de la restaurant pentru a merge înapoi acasă, mașina lor electrică de 60.000 de lire sterline nu a mai pornit. Cei doi au chemat o firmă de remorcare și au așteptat cinci ore pentru a o trimite la reprezentanța Tesla din Edinburgh.

Oamenii au încercat să le explice reprezentanților companiei că nu e vina lor, dar fără succes. Toată distracția i-a costat 17.374 de lire sterline (adică 20.064 euro) pentru a-și repara bateria care a fost ”deteriorată de ploaie”, scrie Edinburgh Live.

Sincer, nu pot să cred că asta s-a întâmplat cu adevărat. Când m-au sunat, m-am gândit că vom primi o factură de 500 sau 1.000 de lire sterline. Când mi-au spus că este peste 17.000 (lire sterline - n.n.) mi s-a părut revoltător. Inima mi-a stat în loc, sincer”, a mărturisit Johnny.

Garanția mașinii care se întinde pe 8 ani nu acoperă această defecțiune, astfel că sunt buni de plată.

Vreau să fac reparația? Am fost uluit și nu mi-am putut găsi cuvintele. (…) Au spus că bateria este efectiv scufundată în apă. Cum poate fi asta vina noastră?”, a mai spus el.

Cei doi au înaintat o sesizare către departamentul de relații cu clienții de la Tesla și speră să primească un răspuns care să-i mulțumească.

Comentarii Facebook