Cum a devenit un tânăr de 26 de ani miliardar. Afacerea lui a crescut și pe timp de criză


Riku Tazumi a pus bazele companiei Anycolor încă de când era student, iar prețul acțiunile a crescut de 8 ori de la lansarea lor, în iunie, pe bursa din Tokyo, scrie Bloomberg.

Japonia a trecut de la vedetele YouTube din viața reală la cele virtuale, iar o agenție de talent care le gestionează activitatea celor care le controlează a dar naștere unuia dintre cei mai tineri miliardari din țară.

Acțiunile Anycolor au fost lansate pe Bursa de Valori din Tokyo în iunie, iar acum sunt evaluate la aproximativ 370 de miliarde de yeni (2,5 miliarde de dolari). Riku Tazumi deține 45% din companie, deci averea lui se ridică la 1,1 miliarde de dolari, chiar și după ce yenul a scăzut la cel mai scăzut nivel din ultimele decenii față de dolarul american.

Firma lui monetizează cultura anime transformă aceste active intelectuale în bani. Anycolor gestionează în prezent aproximativ 140 de creatori și fiecare lucrează la un personaj animat diferit pentru YouTube.

Popularitatea companiei este determinată de personaje virtuale care evoluează pe YouTube sub numele de marcă Nijisanji. Acești VTubers, sau YouTuberi virtuali, apar de obicei jocuri video online în timp ce interacționează activ cu cei care urmăresc emisiunile lor transmise în direct. 

Nijisanji este o agenție virtuală deținută de AnyColor Inc. Agenția a fost înființată în 2018 cu scopul de a promova utilizarea modelelor Live2D și streaming.

Comentarii Facebook