”Simulez munca și salariul intră în continuare pe card”. Cum pierd angajații timpul la serviciu

 

Angajații pierd între 30 de minute şi 3 ore zilnic în timpul orelor de de program, stând pe rețelele de socilizare, pe site -uri de sport, făcând shopping online sau uitându-se pe site -urile de călătorii.

 

Conform salary.com, 43% dintre cei intervievați au precizat că cel mai mult pierd vremea vinerea, 16% lunea, iar 9% miercurea. Marţea este ziua din săptămână când angajații sunt cel mai focusați pe activitățile pe care trebuie să le desfășoare, numai 3% pierzând vremea. 

 

Perioada din zi în care se stă degeaba la serviciu este între orele 15.00 şi 17.00 (27%), între 13.00 - 15.00 (16%) şi de la 11.00 la 13.00 (13%).

 

Cei mai mulţi dintre respondenţi (34%) spun că pierd cel mult 30 de minute pe zi din timpul de lucru. Aproape un sfert dintre angajaţi (24%) pierd între 30 şi 60 de minute pe zi, iar 11% recunosc că irosesc chiar mai mult de o oră pe zi din programul de lucru, conform realitatea.net.

 

Angajații petrec cel mai mult timp pe site -urile de știri, 37%, dar și pe alte site -uri online:

 

- Social media: 14%

- Shopping  online: 12%

- Entertainment/lifestyle: 8%

- Sport: 3%

- Călătorii: 2%

 

Pe sexe, bărbaţii pierd mai mult timp la serviciu decât femeile (73% vs. 66%), iar persoanele căsătorite sunt mai leneșe decât cele divorţate (75% vs 51%).

 

Întrebați ce site -uri preferă, 15% au spus că stau pe Facebook, 14% pe Yahoo. De asemenea, 15% dintre angajaţi nu s-ar angaja la o firmă unde nu au voie să intre pe Facebook sau pe alte site-uri de socializare. 

 

Întrebați ”De ce pierzi timpul degeaba la serviciu?”, 11% au dat vina pe lipsa de motivaţie şi de recompense, 10% au spus că sunt nemulţumiţi de jobul lor, iar 9% pur şi simplu se plictisesc la birou.

 

Angajații au fost întrebați care sunt motivele pentru care pierd timpul la lucru:

 

Ședințele prea multe: 19%

Angajaţii ineficienţi: 17%

Colegii: 17%

Procedurile birocratice: 13%

Epuizarea dată de job: 13%

Şeful direct: 8%

Comentarii Facebook