Facebook neagă trimiterea datelor personale ale utilizatorilor către agențiile de publicitate


Publicitatea targetată a adus o imagine tot mai proastă legată de intimitatea pe rețeaua de socializare Facebook.

CEO-ul companiei, Sheryl Sandberg, susține însă că aceste acuzații sunt nefondate, precizând că ei nu trimit date cu caracter personal către clienții lor.

Astfel, intr-o emisiune difuzata de unul dintre posturile companiei publice de radio si televiziune din Marea Britanie, Sandberg a tinut sa sublinieze faptul ca Facebook nu divulga datele utilizatorilor agentiilor de publicitate chiar daca reclamele care apar in pagina sunt personalizate in functie de ceea ce prefera acesti utilizatori, scrie yoda.ro.

Oficialul a precizat că se folosește o tehnică ce poartă numele de ”hashing”. Mai exact, Facebook transformă date precum vârsta, locația și anumite preferințe ale utilizatorilor, într-un cod alfanumeric pe care îl distribuie apoi companiilor de publicitate, aceștia știind ce tip de reclame să ”trimită” utilizatorilor.

Comentarii Facebook