Marti 28 Ianuarie

Vacanță ”de neuitat” la Ramada Cluj: Produse expirate în frigider. ”Păcat! Clujul e un oraș frumos!” - FOTO


Două familii cazate la hotelul Ramada din Cluj-Napoca reclamă condițiile de cazare și faptul că în frigidere erau produse expirate.

O vacanță de neuitat: într-adevăr! Dar nu una de care sa ne facă plăcere sa ne amintim. Ne-am cazat la hotelul Ramada din Cluj, pe data de 30.12.2019. Am fost două familii. În frigiderele din ambele camere am găsit bere expirată și plină de mucegai. Tot cu termenul depășit au fost și alunele și câteva dulciuri. Am sesizat personalul de la Recepție și ni s-a comunicat ca le pare rău. Noi ce sa mai zicem? Prietenului nostru i-a fost rău după ce a consumat din acea bere. 

Ni s-a oferit un voucher pentru a ni se cumpara liniștea, însă a doua zi, surpriză: la barul din hotel din nou bere expirata… 3 sticle.

În dimineața plecării am constatat că până și săpunul și loțiunea de corp aveau termenul cu mult depășit: august, respectiv septembrie. Din păcate la alune, chipsuri și ciocolata nu am apucat sa facem poze, deoarece au rămas produsele la recepție.

Nu este posibil așa ceva!!!! Aici s-a atins recordul produselor expirate!!!! Mai ales în condițiile în care am venit cu copiii și puteau mânca din acea ciocolată expirata”, ne-a relatat Mariana Stana. 

D3F892F9-F1D7-4390-8EAD-FEA84143682F.jpeg

840E8735-0A21-4B99-A109-3F1A217D446B.jpeg

Foto: Turiștii au fotografiat berea expirată din 4 decembrie 2019. Ei spun că în interiorul sticlei era mucegai

Aceasta a spus că și la micul dejun mâncarea nu arăta foarte bine. ”La micul dejun arătau foarte vechi produsele. Somonul părea vânăt, mezelurile aveau culoarea schimbată pe margine, curățenie nu s-a făcut, rezervorul de la toaleta curgea încontinuu, cada sparta… în niciun caz condiții de 4 stele.

Am crezut ca ne vom relaxa, dar efectiv ni s-a dat peste cap tot sejurul. 

Am solicitat returnarea contravalorii aferente cazării, dar am fost duși cu zăhărelul, ca sa plecam și să se piardă urma. Au spus ca o prima masura va însemna restituirea contravalorii pe o noapte și nu s-a mai făcut nimic altceva. Am dat banii pentru o mare bătaie de joc! 1500 de lei pentru 3 nopți.

Probabil ca astfel de probleme sunt la ordinea zilei, dar turiștii nu stau sa verifice.

În străinătate nici măcar nu am fi ajuns în acest punct, ca ar fi făcut cei de la hotel primul pas.

Directorul unității din Cluj, a declarat ca totul este in regula, dar imaginile vorbesc de la sine. 

Dorim sa facem public acest aspect, pentru ca alte persoane sa știe ce condiții sunt in hotelurile de la noi. 

Păcat ca acest hotel se afla in Cluj, un oraș atât de frumos”, a mai relatat Mariana Stana.

Aceasta a întrebat conducerea hotelului despre avizele de funcționare, iar replica ar fi fost că OPC a fost în control, dar inspectorii au găsit totul în ordine. 

Comentarii Facebook