Romtelecom Cluj da tepe clientilor? Unitatea a fost amendata cu 20.000 de lei EXCLUSIV


Compania Romtelecom Cluj este acuzata ca a taxat ilegal sute de clienti pentru un serviciu IPTV, acordat gratuit clientilor Dolce pe o perioada de 2 ani.

Oamenii si-au dat seama ca sunt taxati suplimentar numai dupa ce au trecut cateva luni. "Eu am primit gratuit acest sistem IPTV prin care beneficiam de programe de mare definitie. Mi s-a spus ca am serviciul pe 2 ani gratuit si ca nu va trebui sa platesc. Tin minte ca am intrebat in mod clar, ca sa nu ma trezesc cu probleme. Am mai patit si cu altii care mi-au spus ca e gratuit si apoi m-au taxat. Totul a mers bine un an, iar apoi au aparut problemele. In prima faza nu mi-am dat seama ca platesc in plus. Apoi am inceput sa imi dau seama ca factura e mai mare. Le-am comparat si fata de inceputul anului plateam cu 50 de lei in plus", a declarat A.I., un client Romtelecom, care a dorit sa isi pastreze anonimatul.

In aceeasi situatia s-au regasit si alti clienti, iar cativa, circa 30, au depus chiar si plangeri la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Cluj, cerand sa se declanseze un control.

"Am primit un raspuns din partea celor de la Protectia Consumatorilor Cluj, prin care am fost informat ca firma Romtelecom a incalcat legislatia pentru ca nu i-a notificat pe clienti ca un serviciu gratuit va fi taxat", ne-a spus A.I.

In raspunsul primit de cititorul Stiri de Cluj se arata ca Romtelecom le-a spus comisarilor de la Protectia Consumatorilor Cluj ca toti clientii au fost notificati "prin telefon sau prin scrisori cu confirmare de primire, lucru care nu a putut fi dovedit".

Pentru toate aceste nereguli grave, Romtelecom a fost sanctionata cu amenda maxima, 20.000 de lei pentru comportament necorespunzator fata de consumatori.

Compania recunoaste toate problemele, dar sustine ca toti clientii au fost notificati, iar cei care nu au renuntat la serviciul gratuit au fost taxati.

"Romtelecom a procedat la informarea clientilor cu privire la modificarile aduse grilei de programe de televiziune ca urmare a implementarii noului portofoliu, acordand acestora dreptul de denuntare unilaterala a contractului de furnizare de servicii de televiziune ca urmare a modificarii unilaterale a acestuia.

Si in cazul special al clientilor care au beneficiat de canale gratuite pentru serviciul IPTV si pentru care Romtelecom a decis completarea pachetului Dolce Interactiv cu 37 de canale TV, compania a transmis notificari in scris si le-a acordat dreptul de denuntare unilaterala a contractului. In plus,  Romtelecom a decis sa extinda pana la data de 31 decembrie 2011 termenul in care clientii isi pot exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului de furnizare de servicii de televiziune prin intermediul tehnologiei IPTV pentru a-si asigura clientii ca le asigura posibilitatea de a-si exprima preferinta in acest sens", a precizat Ruxandra Macovei, reprezentant Romtelecom Cluj.

Astfel de nereguli si plangeri s-au inregistrat la nivel national, iar dupa unele estimari ar fi vorba de mii de clienti pagubiti. Potrivit informatiilor detinute de Stiri de Cluj, numai CJPC Cluj a avut curajul de a sanctiona compania.

Comentarii Facebook