Pachetul « Azi Pe + » de la BRD, o surpriza placuta adresata managerilor, profesionistilor de top si intreprinzatorilor din Cluj (P)


Orasul Cluj-Napoca isi consolideaza statutul de « magnet » pentru investitorii din diverse domenii, care vin spre vestul Romaniei atrasi atat de facilitatile investitionale, cat si de avantajele unei forte de munca inalt calificate, educate si vorbitoare de limbi straine din zona. Insa ceea ce diferentiaza capitala istorica a Transilvaniei este spiritul antreprenorial, care pare sa-si fi construit la Cluj un adevarat muzeu in aer liber.

Prezenta parcurilor industriale Tetarom a adus la Cluj companii de anvergura europeana sau mondiala, insa pe langa acestea, uneori si ca furnizori, s-au nascut multe afaceri antreprenoriale, de cele mai multe ori in tehnologie, fie ca vorbim despre IT sau despre alte domenii relevante din tehnologie.

Conform datelor statistice, dupa Bucuresti, Clujul detine a doua cea mai mare concentrare de salariati cu venituri mai mari de 10.000 lei brut, la nivelul anului 2015 fiind peste 4.000 salariati in aceasta situatie. La nivel de cifra de afaceri judetul se afla in top 5, cu 10,4 mld. Euro (3,81 % din cifra de afaceri totală a companiilor din România). Altfel, într-un top realizat de revista Forbes, Clujul se afla pe locul 2 intr-un clasament care repertoriaza cele mai bune orase pentru afaceri din Romania, dupa Timisoara si înaintea Bucurestiului.

BRD a creat recent o oferta dedicata acestei categorii de clientela cu venituri importante , sub forma a doua pachete de servicii “Pachetul Azi Pe + “ avand la baza doua tipuri de carduri premium la alegere, Gold sau Platinum. Pentru clientii cu venituri incasate recurent in BRD si superior pragului de 8.000 lei/luna, aceste pachete sunt oferite gratuit.

Cu « Azi Pe + » dorim sa oferim cele mai competitive conditii clientilor nostri si sa incurajam totodata si clientii altor banci sa descopere aceste beneficii“, spune Calin Cojocaru, directorul retail al structurii regionale BRD Cluj.

Pachetele Azi Pe + Gold si Platinum includ pe langa cardul premium, conturile curente si de economii, aplicatiile de internet si mobile banking, precum si toate operatiunile de cont curent realizate online sau la ATM-uri/ROBO. Detinatorii pachetelor beneficiaza totodata si de gratuitati sau discounturi la alte produse optionale (carduri de credit, asigurari) precum si la toate creditele din oferta bancii.

Accesul gratuit in lounge-urile aeroporturilor din Cluj si Timisoara sau in saloanele lounge din cele mai importante aeroporturi internationale prin parteneriatul cu Mastercard - Priority Pass precum si serviciile exclusive de tip Concierge sunt doar cateva din elementele ce ne diferentiaza astazi in piata” completeaza directorul regional retail al BRD.

Acestea nu sunt insa singurele beneficii adresate clientilor BRD.

Am lansat, in premiera in Romania, aici, la Cluj, un nou canal de comunicare video cu clientii prin intermediul aplicatiei Skype. Acum este in faza pilot, motiv pentru care il testam impreuna cu clientii din zona IT”, mai spune directorul.

Prin acest canal, specialistii IT pot obtine rapid informatii despre produsele noastre - credite imobiliare, carduri de credit, pachete dedicate salariatilor din IT si multe altele - fara a se mai deplasa la sediile noastre, economisind astfel timp.

Pentru o programare, este suficient sa trimita un mesaj cu datele de identificare la adresa videoconsilierecluj@brd.ro, iar noi ii vom contacta de indata pentru stabilirea orei si zilei apelului video“, povesteste Calin Cojocaru.


Comentarii Facebook