Marti 14 Iulie

ING a dublat toate tranzacțiile cu cardul din cauza unei erori



Banca ING s-a confruntat cu o problemă destul de mare luni, 8 octombrie, toate tranzațiile făcute cu cardul de către clienții băncii fiind dublate.

Conform reprezenrtanților ING, incidentul a fost unul de tip operațional, iar toate sumele retrase în mod eronat au fost reglate.

”Astazi, 8 octombrie, incepand cu ora 14.00, ING a identificat dublarea unor tranzactii realizate cu cardul. Toate situatiile urgente semnalate de clienti au fost rezolvate pe loc.

Incidentul a fost unul de tip operational, fara impact asupra altor procesari ale bancii. Toate tranzactiile au fost corectate si sumele reglate pana la ora 21.00.

In urma acestui incident, traficul pe platforma de internet banking ING Home’Bank a crescut, ducand la un acces mai dificil in aplicatie.

ING Bank regreta sincer disconfortul pe care clientii l-au resmitit in aceste ore si ia masurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor”, au transmis reprezentanții ING pe pagina lor de Facebook.

Comentarii Facebook