Comerțul din Germania a avut probleme după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia

 

Magazinele din Germania au avut probleme după meciul din semifinală, contra Braziliei. 

 

Publicaţia Der Westen, citată de Mediafax, scrie că magazinul online de piese auto Kfzteile24.de a promis înaintea competiţiei 5% reducere pentru fiecare gol marcat de nemți. 

 

După victoria cu 7-1, site -ul a crescut prețurile cu 20%, iar clienții au invadat pagina de Facebook a companiei pentru a face reclamații. Link-ul care trimite spre Kfzteile24 de pe portalul de "chilipiruri" mydealz.de nu a funcţionat întreaga zi de miercuri.

 

Un magazin de produse naturiste a promis 10% reducere pentru fiecare gol diferenţă de scor. Site -ul nu a mai putut fi accesat, iar la relaţii cu clienţii nu a răspuns nimeni, toată ziua de miercuri.

 

Lanţul de magazine de panificaţie Busch le-a oferit clienţilor o chiflă gratuită pentru fiecare gol marcat de Germania. Scorul de 7-1 a depăşit capacitatea acestor comercianţi, iar clienții au primit vauchere pentru viitoarele cumpărături.

 

Un local a anunțat că oferă o băutură gratuită la fiecare gol, iar 300 de clienți au braseriei și-au încasat premiile.

 

Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au oferit o reducere a preţului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de naţionala lui Joachim Low în semifinala CM cu Brazilia, iar discountul a devenit de 77 de euro după scorul de 7-1.

Comentarii Facebook