Banca Transilvania lansează prima platformă online dedicată medicilor din România

 

Banca Transilvania, prin Divizia Pentru Medici (DPM), lansează prima platformă integrată dedicată medicilor întreprinzători, www.diviziapentrumedici.ro.

 

Selectând specialitatea medicală pe care o au, medicii găsesc pe site informații personalizate necesare activităților profesionale şi personale, pot aplica pentru produse BT şi pot beneficia de consultanță din partea a 60 de persoane din echipa DPM a băncii - medici şi economişti - singura echipă din sistemul bancar dedicată exclusiv medicilor. 

 

Platforma cuprinde informații precum: oferta BT dedicată medicilor, ghidul medicului întreprinzător, informații despre congrese medicale, oferte de echipamente medicale, detalii despre fonduri europene, detalii despre petrecerea timpului liber etc.

 

Pentru o experiență personalizată, cu informații din zonele de interes, medicii care accesează platforma trebuie să se autentifice şi să aleagă pe site specialitatea medicală pe care o au. 

 

Medicii care apar în poze sunt clienți BT, iar imaginile surprind pasiunile lor.

 

Site-ul poate fi accesat de pe calculator, laptop şi telefon.

 

Divizia Pentru Medici (DPM) este singura divizie bancară destinată exclusiv medicilor întreprinzători, numărând 40.000 de clienți. De 9 ani, aceasta susține inițiativele private din domeniul medical şi proiecte complexe din sistemul public de sănătate. 

 

Divizia Pentru Medici are în prezent peste 40.000 de clienți  care beneficiază de finanțări pentru dezvoltarea unor proiecte profesionale – deschiderea de cabinete medicale, achiziționarea de echipamente, participarea la congrese etc. – şi personale – cumpărarea unei case, a unei maşini etc. Banca Transilvania a acordat medicilor în acest an aproape 3.000 de credite, în valoare totală de peste 320 milioane lei.

Banca Transilvania | Comunicare & Relaţii Publice

 

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială. BT a primit premiul „Cea mai bună bancă din România” din partea publicației internaționale Euromoney, în iulie a.c.

Comentarii Facebook