Banca Transilvania începe o nouă ediție Marketing Studio la FSEGA și FSPAC. Banca pune la bătaie și un internship atractiv


Banca Transilvania începe înscrierile la a 5-a ediție Marketing Studio, programul de upskilling unde afli cum e marketingul #pebune. 

Marketing Studio este un program de 4 luni și presupune o serie de întâlniri bilunare de aproximativ 2 ore la sediul BT din Cluj-Napoca. Programul e dedicat studenților de la Marketing FSEGA și Comunicare FSPAC, anul 3 și master, iar pentru participarea la program, prezența este obligatorie la toate întâlnirile.

În cele 7 sesiuni povestim despre design thinking & AI, campanii, activări la festival, influencer marketing, social media, sports marketing, digital & trends și chiar psihologie & lifelong learning, de ce nu? Aici îi vei cunoaște pe colaboratorii noștri, experți în domeniu, dar și pe noi, oamenii de marketing de la BT.

Ca sa fie "juicy", pe lângă sesiunile de learning, mai punem la bătaie și un internship în departamentul de marketing BT”, anunță cei de la BT. 

Pentru a vă înscrie trebuie să completați formularul și să vă înscrieți până pe 17 martie. ”Avem doar 50 de locuri disponibile, așa că răspunsul la întrebarea ”De ce ai vrea sa participi la program?” e the deal-breaker ... or maker.

Marketing Studio face parte din cel mai mare program de educație financiară al Băncii Transilvania, FIT - Finanțe pe Înțelesul Tuturor”, mai spun oficialii Băncii. 

Perioada de înscriere – 11-17 martie

Program dedicat – studenților de la Marketing FSEGA & Comunicare FSPAC (anul 3 și master)

Durată – întâlniri bilunare timp de 4 luni

Locație – BT Campus, Calea Dorobanților 30-36, Cluj-Napoca

Premiu – internship în echipa de Marketing BT

Comentarii Facebook