Aventura unui clujean cu CARGUS. Omul susține că firma își bate joc de el de o lună

 

Un clujean a folosit firma de coletărie Cargus pentru a livra în București, un pachet cu ramburs. Marfa s-a pierdut inițial, iar acum nu mai primește banii pe care firma de coletărie i-a încasat. 

 

Totul a inceput in data de 11 noiembrie 2015, cand am expediat un colet (un plic cu acte oficiale) cu ramburs la Bucuresti cu firma de curierat CARGUS.

 

Am platit pentru aceste servicii 47 de lei! Toate bune si frumoase pana cand am aflat de la destinatar, dupa vreo 3 zile, ca nu a ajuns coletul la el. Am sunat imediat la CARGUS sa-mi dea explicatii. Am cautat pe internet pe site-ul lor numarul de telefon si am constatat ca nu au numar direct de fix sau mobil la care sa poti face sesizari. Am sunat la numarul de centrala 021/9282 unde am asteptat vreo 15 minute sa-mi raspunda cineva si pana la urma a raspuns centralista de serviciu bineinteles nu din Cluj, ci din Bucuresti!!!!! I-am cerut explicatii in legatura cu starea coletului meu, iar ea inceput sa-mi zica ba ca este la Cluj inca din cauza unor erori in sistem, ba ca este la Bucuresti!

 

Am intrebat-o daca coletul meu este la Bucuresti, atunci de ce nu mi-l livreaza? Mi-a raspuns ca nu stie!!!! In momentul urmator am rugat-o sa-mi faca legatura sau sa-mi dea un teleon direct de la un superior cu care pot vorbi!!! Mi-a raspuns ca nu-mi poate da numarul superiorului! Am intrebat-o cum adica nu-mi poate face legatura cu superiorul? Mi-a raspuns ca nu poate si atat!!! Am inceput sa ma enervez si sa ma rastesc la ea dupa care ea mi-a inchis telefonul in nas fara sa-mi dea nici o explicatie plauzibila despre coletul meu!!!! Am sunat, bineinteles, din nou la numarul respectiv si iarasi dupa vreo 15 minute de asteptare a raspuns o alta centralista care m-a intrebat din nou ce probleme am!! I-am explicat din nou ce probleme am si am rugat-o si pe aceasta call centralista sa-mi faca legatura sau sa-mi dea un numar de telefon direct unde pot vorbi cu un superior, dar si aceasta m-a refuzat categoric, fara sa-mi dea nici ea explicatii despre coletul meu!!!!!

 

Am mai sunat vreo cateva zile la rand, iar dupa vreo 3-4 zile si dupa cateva amenintari ca ma duc la OPC si la POLITIE mi-au facut legatura ”cica” cu un responsabil de colete!!!! S-a prezentat domnul si mi-a spus ca il cheama Marius Barabalata! La inceput am crezut ca omul ma ia peste picior, dar mi-a confirmat ca este numele lui real! Acest responsabil de colete mi-a spus ca habar nu are unde este coletul meu si m-a asigurat ca o sa ma sune in scurt timp sa-mi dea vesti despre el.(n.r. colet)

 

Bineinteles ca nu m-a sunat niciodata nimeni, iar ulterior am aflat de la destinatarul meu din Bucuresti ca in data de 18 noiembrie 2015 (dupa 7 zile) a ajuns in sfarsit coletul meu la el. A mai ramas problema rambursului!!! Adica trebuia sa primesc dupa livrarea coletului 670 de lei, suma pe care nu am primit-o nici in ziua de azi, 2 decembrie 2015, desi mi s-a promis ca in 2-3 zile lucratoare imi vor livra banii!!!!”, ne-a relatat Iuliu Maxim.

 

El susține că a făcut reclamații telefonice la Cargus, dar că nu s-a dus la OPC. 

 

Am doua reclamatii facute in data de 14 noiembrie si 19 noiembrie telefonic la 021/9282 fara nici un raspuns  de  la Cargus!! Mentionez ca la punctul de lucru din Cluj mi s-a spus ca sunt doar 2 posturi; receptionera coletelor si cel din depozit si nu am la cine sa fac reclamatie in afara de cei pe care i-am mentionat! Mai jos va atasez lista convorbirilor telefonice cu data, ora si durata din care reiese de cate ori am sunat, nota de transport (awb) si factura cu chitanta. Mentionez ca i-am sunat si aztazi (2 decembrie), dar convorbirea de aztazi imi apare doar dupa 72 de ore pe factura detaliata! Declar pe propria raspundere ca lista detaliata de mai jos este a numarului 07421327.., care este detinut de mine personal si este pe numele meu!!!”, ne-a mai spus clujeanul.

 

 

Vom reveni cu poziția firmei...

Comentarii Facebook