Anunț de licitație publică pentru închirierea unor spații în Parcul Industrial Tetarom I
TETAROM S.A., în calitate de administrator al unor bunuri aparținând domeniului public al Județului Cluj, anunță organizarea unei proceduri de licitație publică în vederea închirierii a două spații situate în clădirea de birouri A2 (D+P+5E) din cadrul Parcului Industrial Tetarom I, Municipiul Cluj-Napoca. Spațiile disponibile au suprafețele de 31,00 mp și 43,90 mp și pot fi închiriate în conformitate cu prevederile legale și hotărârile Consiliului Județean Cluj.
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Tetarom SA, str. Ion Cantacuzino, nr.3, clădirea A3, (fostă Tăietura Turcului nr.47), Cluj-Napoca, judeţul Cluj, telefon 0264407900, fax 0264432750, tetarom@tetarom.ro.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: imobil aparținând domeniului public al Județului Cluj și în administrarea societății TETAROM S.A., situat în Municipiul Cluj-Napoca, Parcul Industrial Tetarom I, înscris în CF nr.355090 respectiv CF nr.355090, identificat după cum urmează: clădire de birouri A2 (D+P+5E) cu CF nr.355090-CAD355090 având disponibile în vederea licitaţiei 2 spații în suprafață de 31,00 mp și 43,90 mp. Închirierea se face conform art.1 din HCJ Cluj nr. 48/20.02.2020 privind includerea în domeniul public a bunurilor imobile realizate prin Proiectul „Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I - Edificare Clădiri, Extindere şi Modernizare Infrastructură”, art. 1(1) lit. a), b) din HCJ Cluj nr. 49/20.02.2020 privind aprobarea închirierii clădirilor realizate prin Proiectul „Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I -Edificare Clădiri, Extindere şi Modernizare Infrastructură” și OUG. 57/2019.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin e-mail, printr-o cerere trimisă la adresa ioana.banciu@tetarom.ro sau la sediul Tetarom S.A., Cluj-Napoca, str. Ion Cantacuzino, nr.3, clădirea A3 (fostă Tăietura Turcului nr.47).
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciului Comercial al Tetarom S.A., Cluj-Napoca, str. Ion Cantacuzino, nr.3, clădirea A3 (fosta Tăietura Turcului nr.47), între orele 09.00-16.00, telefon: 0264407900, fax: 0264432750.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit, pentru exemplarul pe suport electronic obţinut prin e-mail sau 50 de lei pentru exemplarul obţinut pe suport de hârtie, care se achită numerar la casieria Tetarom S.A.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 05/06/2025, ora 16.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 17/06/2025, ora 09.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: registratura Tetarom S.A., mun. Cluj-Napoca, str. Ion Cantacuzino, nr. 3, clădirea A3.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 17/06/2025, ora 11.00, sediul Tetarom SA, din jud. Cluj, mun. Cluj-Napoca, str. Ion Cantacuzino, nr.3, clădirea A3.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Cluj, Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor, nr. 2-4, jud. Cluj, telefon: 026459611, fax: 0264595844, e-mail: tr-cluj@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 15/05/2025
0 Comentarii