Social

Mămici trimise să alăpteze la toaletă, la un hotel de LUX din Cluj-Napoca / Replica Hotel Ramada: Nu e adevărat”

  



 

Două mămici s-au dus cu bebelușii la o nuntă la care au fost invitate, dar când au vrut să alăpteze au fost trimise la toaletă.

 

Hotelul este acuzat pe pagina mămicilor din Cluj că ”nu permite alaptatul in holul hotelului!! Pentru ca eu si o alta mămica, invitate la o nunta ce avea loc acolo, am îndrăznit sa alaptam, am avut parte de următorul răspuns din partea a 2 angajați: ”Aici nu este cârciuma de alaptat! Mergeti sa alăptați la toaleta sau va luați cameră pentru ca deranjati clienți hotelului. Daca nu va convine de ce nu ati lăsat copiii acasa”. Cand am inceput sa ripostam am fost amenințați cu security”, a relatat mămica în cauză.

 

 

Ce gunoaie. Cel mai frumos lucru pe care il poate face o mamica. Trebuia sa cereti sa vorbiți cu patronul sau administratorul hotelului. Angajati de duzina”, ”Presupun ca si ei mananca in W.C. de aceea au avut acea reactie”, ”Eu la Maimuta Plangatoare am alaptat intr-un vestiar tot asa ca sa nu deranjez clienți plus ca participam la un botez acolo. Era un spatiu unde era o toaleta mica cu usa ce-i drept si restul camerei de 1 mp era plin de cutii papuci haine...in fine foarte urat din partea loc ca organizează botezuri si nu pun la dispoziție o cameră unde se poate alapta si schimba copilul”, ”Daca umbla o siliconata pe jumătate dezbracata pe acolo nu ii deranja .. Păcat de țara asta frumoasa”, au fost câteva dintre reacțiile mămicilor.

 

Replica Hotelului Ramanda, postată pe Facebook: 

 

Cu titlu general mentionam faptul ca suntem intotdeauna bucurosi de oaspeti, indiferent de varsta acestora. Ne bucuram ori de cate ori avem printre noi copii si chiar incurajam prezenta acestora la Ramada Cluj, prin facilitatile speciale pe care le oferim: cazare gratuita pana la 10 ani, acces la SPA, fara niciun cost, pentru copiii pana la 5 ani, meniuri speciale in restaurante si mici surprize pentru cei mici. Toate acestea tin de standardele lantului hotelier din care facem parte, standarde care, insa, contin si un set de reguli pe care clientii nostri trebuie sa-l accepte. Avem intotdeauna alternative la cerintele clientilor nostri, in cazul bebelusilor care au nevoi specifice oferim diverse sali (si in limita disponibilitatii chiar si o camera de hotel) unde sa poata fi hraniti, si unde intimitatea si confortul pot fi garantate, respectiv toaleta dotata cu toate utilitatile unde bebelusii pot fi schimbati. Important e sa existe un dialog si intelegere de ambele parti. In cadrul hotelului clientii nostri trebuie sa aiba un comportament decent si respectuos astfel incat sa nu deranjeze pe ceilalti clienti ai hotelului, intelegand faptul ca Ramada Hotel Cluj are ca misiune esentiala oferirea unor servicii hoteliere complexe si de inalta calitate in mod echilibrat si echidistant catre toti clientii sai. Suntem extrem de onorati de toti clientii care ne calca pragul hotelului, ii asiguram de intregul nostru respect si le multumim pentru respectul pe care la randul lor acestia il arata fata de intreaga echipa Ramada Cluj precum si fata de toti ceilalti clienti ai acestui hotel. Cu titlu particular, dupa o investigatie interna detaliata, suntem in masura sa negam vehement cele aparute in presa/mediul on-line referitor la pretinsele afirmatii facute de catre angajatii nostri. In cel mai bun caz, poate fi vorba despre o neintelegere intre clientele noastre si angajatii ce deserveau locatia in ziua respectiva, ca sa nu vorbim despre rea credinta din partea persoanelor care propaga asemenea neadevaruri. Clientele noastre care au ales sa isi alapteze copii in receptia hotelului, au oprit televizoarele amplasate acolo, fara a anunta personalul despre acest lucru. Odata ce a fost sesizat acest aspect, angajatii nostri le-au adus la cunostinta clientelor faptul ca standardele hotelului nostru impun mentinerea deschisa a televizoarelor in receptie. Clientele noastre au reclamat faptul ca respectivele televizoare le iradiaza copii, moment la care acestora le-au fost indicate locatii alternative unde ar putea alapta, wintergarden, camera mirilor etc. In acest context le-a fost indicat faptul ca hotelul ofera si facilitati privind schimbatul bebelusilor, in cazul in care ar avea nevoie de aceste servicii.


Avand in vedere cele de mai sus, afirmam cu tarie ca nu corespunde adevarului faptul ca li s-a indicat clientelor noastre sa isi alapteze copiii in toaleta. O astfel de afirmatie si atitudine este incompatibila cu standardele de excelenta pe care hotelul nostru urmareste sa le atinga. Mentionam faptul ca, asa cum le pretindem angajatilor nostri sa respecte standardele lantului hotelier din care facem parte, si sa ofere clientilor servicii de cea mai buna calitate, suntem la fel de fermi in a solicita clientilor nostri o atitudine corecta fata de noi, si nu vom ezita sa ne aparam drepturile, inclusiv pe cale legala, in cazul in care vom considera ca se impune acest lucru, fata de propagarea unor informatii false”.

coral nou_1.png
5-7-2016, 10:44
78 vizualizări
224 comentarii
Rosca9-7-2016, 17:19
Faci bani la domiciliu! Faci bani rapid in dependenta de perseverenta cu care muncesti! Primesti instructiuni complete! Convenabil pentru oricine! Te asigur ca merita! Pachet complet pentru câstiguri online! Pentru mai multe informatii: http://www.pivall7.accesrapid.ro
ioana 9-7-2016, 10:35
https://romaniatrezesteteblog.wordpress.com/2016/07/08/alaptarea-in-spatiul-public/
asdd7-7-2016, 12:02
Da ce dracu tot aveti cu legalitatea si ilegalitatea ma. Daca eu imi asez pu la si coaiele in pantaloni asa ca un nesimtit si ma scarpin pentru ca am nevoie sa ma scarpin, ii ilegal? Nu, evident. Dar nu m-as supara daca cineva m-ar trimite la baie sa fac treaba asta pentru ca restu clientilor nu vor sa vada cum imi asez eu lucrurile. La fel si cu alaptatu, NU VREAU CA SI CLIENT SI CA OM SA ITI VAD TATELE. CA NU ESTI MODEL INCAT SA AI TATE FRUMOASE SI POATE NU IMI PLACE MIE TATELE TALE. Ok, alaptezi, dar intoarcete cu spatele, dute undeva mai privat, la fel ca si cu scarpinatu, nu ma duc fix in mijloc si incep sa mi le asez.
Camelia S13-7-2016, 12:50
Domnule asdd, nu am inteles foarte clar unde e legatura intre "manuirea" in public a organelor dvs sexuale si alaptarea unui copil. Glanda mamara a femeii are anatomia asta specifica tocmai pentru a face fata functiei de HRANIRE a sugarului. Nu stiu sa fi vazut oameni NORMALI, care se hranesc in public (sau nu) si care sa accepte de buna voie sa se ascunda sub masa, sa-si intoarca spatele sau sa se retraga intr-un loc "mai privat" ca sa-si poata manca linistiti mancarea.

Drept urmare, nu vad de ce ar trebui sa invat un copil ca e rusine sa mancam in public atunci cand ne e foame. A manca de la san e la fel de natural ca si a manca dintr-o farfurie, dar in mod evident, unele minti bolnave au ajuns sa vada in sani doar manifestari sexuale si nimic mai mult.
Atata vreme cat societatea ne cere sa-i educam pe cei mici in spiritul bunului simt si al responsabilitatii civice , nu vad de ce "societatea" e deranjata de modalitatea naturala de hranire a copilului. Nu-l invat sa se ascunda atunci cand saluta, nu-l invat sa-si intoarca spatele atunci cand celelalt ii cere ajutorul, de ce sa-l invat sa faca asta atunci cand mananca???
lucia10-5-2017, 1:14
Pai daca nu e nimic sexual in sani decat in mintile bolnave, hai sa ii etalam oricum...
Mama a alaptat 5 copii si a spus ca nu e normal sa faci asta in public- am intrebat-o ca sa ma asigur ca nu e doar parerea mea - nefiind mamica, m-am gandit ca poate nu imi dau eu seama.
Gay7-7-2016, 11:34
Din comentariile de mai jos inteleg ca doua lezbiene au fost o nunta de gay si acum vor sa promoveze acest tip de evenimente. Toate rudele spun ca Ramada e hotel de gay, pai voi ce ati cautat acolo ?
Burdujel7-7-2016, 6:23
Ramada e hotel de homosexuali. Normal ca nu prea stiu cum sa se comporte cu mamele.
Eu i-am tras-o lui Burdujel7-7-2016, 11:15
Tu stii cel mai bine, ai fost acolo si ai luat-o la buci.
Daca tot esti homosexual, de ce te mai agiti, ce nu iti convine?
Tagi si ia-o la buci in continuare fiindca nimeni nu e curios unde ti-o tragi tu la buci.
a6-7-2016, 20:17
HAI Frate ce REplica de Hotel Ramada e in Cluj? nu e decat ala original, nu estem ni chhina
Pentru sudistul A6-7-2016, 23:48
A este replica construita de taticuto, ca sa aiba feciorul sau unde sa se friga la potap cand ii vine. Frumoasa Replica?
sile6-7-2016, 18:55
Loredana ti-ai pus homosexualii pe cap - nu as dori sa am c uru tau ...
Evanghelic6-7-2016, 18:29
Daca astazi e o zi grea pentru tine, sau treci printr-o perioada grea, si speranta aproape ca te-a parasit, daca nimeni nu e langa tine si ti-e greu, te rog, drag prieten, sa alergi la Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu. La El gasesti iertare, speranta, bucuria de a trai si fericire adevarata...
El e singurul care ramane cand toate celelalte se duc. Si El iti va fi un prieten adevarat, cum niciun om nu iti poate fi.
Te rog, da la o parte orice piedica si vino la Isus! http://www.caleamantuirii.blogspot.ro
Dan6-7-2016, 20:37
Mergi frate la Gherla la pușcărie si propovăduiește acolo. Ei au nevoie se tine !
PROTECTIA COPILULUI6-7-2016, 16:18
PROTECTIA COPILULUI a fost sesizata din oficiu datorita expunerii minorului la poluare fonica puternica provenita de la zgomotului produs de boxele restaurantului.

Deasemenea, au refuzat conditiile igienice oferite in incaperi special amenajate si au supus copilul unui risc microbiologic prin alaptarea intr-un spatiu public aglomerat.
Jojo6-7-2016, 16:24
Sa verificați și faptul ca la Ramada se organizează în fiecare vineri și sâmbătă petreceri de homosexuali. Adevărate orgii, nespecifice României, tara creștină.
Fofirca Neti-Elena6-7-2016, 21:45
Alăptarea copilului la sân într-un spaţiu public (parc, RESTAURANT, instituţie publică, spaţiu comercial), nu constituie o ilegalitate şi nu se încadrează în situaţia prevăzută la art. 3, pct. 1 din Legea 61/1991 (prin care se consideră săvârşirea în public de fapte, acte sau gesturi obscene prin care să provoace indignarea cetăţenilor ori să lezeze demnitatea şi onoarea acestora sau a instituţiilor publice) [...]
unu6-7-2016, 22:01
Sper ca si scutecele se pot schimba acolo pe masa intre aperitive....ca doar e ceva natural.... Astept sa vad ce zic cei de la protectia copilului in legatura cu poluarea fonica la care au expus un sugar.
cornel7-7-2016, 0:20
Ce urmeaza? sa mearga cu BORACUL in club sau la concert si sa se vaiete mamicutele ca e prea tare muzica? Mi-e sila de toata proastele astea care se cred buricul universului doar pentru ca au fatat!
O mama7-7-2016, 8:31
Ai copii? Daca da, atunci nevasta ta a fatat sau a adus pe lume o minune?
O alta mama13-7-2016, 13:14
In mod cert dl. Cornel a fost cel fatat, partea proasta ca a fost fatat degeaba pentru societate, cu asa mentalitate!
Alta mama13-7-2016, 13:16
Mai Cornele, eu cred sincer ca mama ta regreta adesea c-a fatat un BORAC ca tine.
Nu stiu al cui esti, cine te-a crescut, dar sa vorbesti cu atata lipsa de respect la adresa entitatii de "Mama", spune multe!
Mariela6-7-2016, 16:12
Nu cred nicio clipa faptul ca o receptionera sau orice alt angajat al hotelului si-ar fi permis sa admonesteze un client.Mai degraba as spune ca "doamnele" respective poarta aceasta titulatura de doamna doar datorita statutului social,fiind casatorite.Cred ca orice femeie cu bun simt nu se expune public in receptia hotelului,nu-si despoaie sanii fata de oricine,mai ales daca are optiunea unui spatiu privat.Iar aceasta optiune cu siguranta exista la un hotel.Daca nu ai un spatiu privat la indemana,atunci,cand pleci de acasa cu bebelusul,pe langa scutece absorbante,servetele umede,suzeta,etc iti pui si o esarfa cu care iti acoperi sanii.Sunt si eu femeie,sunt mama,dar nu inteleg expunerea publica intr-un moment intim al tau ca si femeie.Pentru ca pe nimeni nu deranjeaza imaginea copilului care s*** ,dar asta nu inseamna ca este obligata toata lumea sa o tolereze si pe mama despuiata.Bine ca nu au fost ,la petrecerea respectiva,macar vreo 7,8 mame care alaptau si care sa alapteze la masa,de fata cu toata lumea poftita la petrecere.........
Clement6-7-2016, 16:18
Proasta padurii, angajata hotelului de gay Ramada, hotelul de gay trebuie sa pună la dispoziție un spațiu special pentru mămici cu bebeluși. Dacă nu ești în stare rezuma-te la petrecerile gay , nu mai organiza nunti și botezuri, pe sistemul sa iasă banii și pe mămici le trimiți la WC.
@clement7-7-2016, 19:28
de citit cand invatam? citez: "mai ales daca are optiunea unui spatiu privat.Iar aceasta optiune cu siguranta exista la un hotel."
Jegosilor6-7-2016, 16:06
Toti care ziceti ca ramada e un hotel special pt homosexuali . Bine ar fi sa va prinda un grup de homalai sa va frece anal pana va cacati pe voi !!!
Homo6-7-2016, 16:13
Ba , tu ești un Homalau care e stresa ca da Politia peste Ramada, cuibul homalailor din cluj și trebuie sa te fwuti cu iubitul în tufele de la refugiul de pe calea Turzii?
Vinil6-7-2016, 15:49
Ramada e un hotel frecventat în special de cuplurile de homosexuali . Nu înțeleg ce căutau oameni hetero la Ramada.
@ Vinil8-7-2016, 10:51
Probabil tu o iei la buci la Hotel Ramada, altfel nu ai stii atatea detalii.
pentru vvv6-7-2016, 15:32
BĂ, DA OFTICAT MAI EȘTI PE MUIERILE DIN GHERLA! OARE CE ȚI-AU FĂCUT?
vvv6-7-2016, 14:38
Puteam sa jur ca esti gherlean si de aia te-ai ofticat asa tare. Lasa ca si voi sunteti ai nostri. :)) Preferabil ar fi sa stati dracului acolo si sa avem o relatie la distanta. :))
PS: Nu vrei sa te alaptez putin? :D
Vitelul vrea sa ajunga BOU6-7-2016, 14:45
A intrebat Ciomu de tine vroia sa stie pe unde esti, se pare ca ai reusit sa scapi ultima data cu organul intact pentru ca nu a reusit sa ti-l gaseasca acum a zis ca vine cu lupa si sigur o sa ramai bou sterp.
vvv6-7-2016, 14:27
Nu te oftica asa tare. E explicabil cum se comporta dat fiind ca sunt din gherla. Sunt curios cum se vor comporta in cazul unui proces pentru defaimare si prezentare de informatii mincinoase. Eu sa fiu in locul hotelului deja as strange probe. Cu toate ca nesimtita si-a sters postarea. Du-te inapoi in gherla, faaaaaaa! La hotel mariflor au nevoie de animatoare cu tzatzele pe afara!!!
XXX6-7-2016, 14:34
AVEM IN GHERLA UN ``HOTEL DE 7 STELE`` PENTRU CEI CA TINE UNDE HODINESC BINE CATIVA GEALATI AI CLUJULUI, TE ASTEPTAM SI PE TINE SA TE ALATURI LOR SI SA ITI FACI NOI PRIETENI SI POATE CINE STIE SA AJUNGI SA ITI SCHIMBI ORIENTAREA SEXUALA DACA DEJA NU AI FACUT-O DEJA.
Hmm6-7-2016, 15:53
Bai vvv. Tu ești un gay care o s*** la Ramada? Hai ca te-am desconspirat
Vvv6-7-2016, 16:05
Cred ca ma confunzi cu ma-ta. :))
vvv6-7-2016, 14:14
Nespalatele din Gherla fac legea prin Cluj mai nou!!
xxx6-7-2016, 14:17
Sunt nespalate? Le speli tu cu limba?
Parere6-7-2016, 13:58
Intotdeauna am privit cu dezgust pe acele femei care alapteaza in public. Se poate evita foarte usor acest lucru. Nimeni nu e obligat sa vada niste sani scosi pe afara, chiar daca sunt scosi pentru un scop nobil: alaptarea. Da copii trebuie hraniti, dar nu trebuie sa faceti din asta o scuza.
Jos palaria in fata hotelului Ramada. Au procedat perfect normal pentru o locatie care se respecta. Bravo!
xyz6-7-2016, 14:38
Culmea ca in comment apare ca au patit la fel si la Grand Hotel Italia, am mai vazut ca ziceau si de Maimuta Plangatoare si Toulouse, dar acolo nimeni nu le-a bagat in seama. Ce nu constientizeaza mamicile astea e ca daca nu se intampla la Ramada, unde este de fapt in joc imaginea hotelului, si pt ca da bine in stiri a preluat-o toata lumea sa faca tam tam, nimeni nu avea treaba cu alaptatul lor.
Unii oameni zici ca se cretinizeaza dupa ce fac copii si nu traiesc cu picioarele pe pamant!!!
Ma pis pe tine" parere"6-7-2016, 15:41
Esti in jeg
Geo6-7-2016, 15:41
Normal dacă ești bulangiu și Îți plac bărbații.
Nuntaş6-7-2016, 13:56
Doamna Danciu Loredana Elena a-ti facut o alegere foarte proasta cand a-ti facut publica postarea despre angajatii hotelului Ramada . Dvs nu a-ti respectat regulile hotelului stingand de 3 ori televizorul din receptie hotelului (televizor care nu este al dvs , este televizorul hotelului care este runctioneaza pt toti clientii ) . De 2 ori vi s-a spus pe un ton foarte calm ca acel televizor trebuie sa ramana pornit si cu o nesimtire iesita din comun a-ti stins pt a3a oara acel televizor (de la butoane) . Tot scandalul NU A AVUT LEGATURA CU ALAPTATUL . scandalul a inceput dupa o ora aproximativ !!!!! Din partea dvs sau folosit cuvinte foarte urate adresate personalului hotelului , pt ca nu va permis sa inchide-ti televizorul acela .

E foarte clar ca nu a-ti procedat cum trebuie desii acei angajati v-au oferit alternative sa alaptati in alte incaperi unde era mai bn si pt dvs !!!

Ce isi face omul cu mana lui se numeste lucru manual si o sa regretati mult timp de acuma acea fapta si probabil o sa postati pe acele grupuri de mamici ce nu trebuie facut intr-un hotel !!!!
Taranca6-7-2016, 14:03
O femeie de la tara inconstienta ce poate face cu acuzatiile ei de 2 bani . Sper ca va platii cu varf si indesat pt ce a facut !
:))))6-7-2016, 14:06
Nu ii mai trebuie la asta facebook cat traieste !! :)))))
pt taraca nuntasu6-7-2016, 14:22
Da ce ma comunist jegos ce impingi tava sefului prin lingere nu mai avem voie nici sa vorbim din fata parvenitilor jegosi ca voi? MARS IN CRIPTA!!!
Florian6-7-2016, 15:46
Bai nunta, tu ești un gay care te fwutem în c** la Ramada? Ca hotelul ăla e cuibul homosexualilor din Cluj. Dacă te fwutem în cwr nu semnaliza,"bulangiule.
@ Florian7-7-2016, 11:17
Florian, daca tu ai fost la Ramada si ai luat-o la buci, nu mai posta pe aici sa stie toti ca o iei la buci.
Clar ca tu o iei la buci, altfel n-ai fi asa bine documentat despre cuiburile de gay.
Angajat in domeniul hotelier6-7-2016, 13:27
Am convingerea ca doamna Danciu nu a constientizat modul exagerat si gresit in care se va propaga stirea. Din nefericire, traim intr-o societate in care genul acesta de oameni e primul de care profita presa, oricum destul de saraca in informatii de calitate si atractive pt public. SUnt deasemenea, convinsa ca regreta si nu cred ca se simte vreo eroina, ea cunoscand adevarul gol golut si faptul ca in mod ostentativ a stins televizorul de 3 ori si l-a jignit pe angajatul hotelului. Cu toate acestea, raul nu poate fi reparat, iar eventualele regrete tardive sunt fara folos. Daca ar avea curaj, ar recunoaste ca pana la momentul cu televizorul, a alaptat in lobby fara ca cineva sa se duca spre dansa, fara a ii fi adresata vreo vorba.
Din pacate, desi sunt femeie si ma pregatesc sa devin mamica, nu pot sa nu observ gloata de femei disperate, nebune dupa atentie si cel mai probabil, cu foarte mult timp liber, care fac judecati de valoare bazandu-se exclusiv pe declaratia unei doamne, care nu s-a simtit bine la nunta la care a fost invitata (nu doar din motivul exus de dansa ci si din cauza muzicii data prea tare de DJ si altele). Prea putine dintre doamne au dat credit si celeilalte pareri si acest lucru e foarte trist...pentru ca efectul de turma naste monstrii...si atunci nu mai are rost sa ne intrebam de ce a ajuns terorismul la un nivel atat de mare. E posibil sa fie si uscaturi printre angajati dar sunt convinsa ca sunt si foarte multi care isi fac treaba exemplar, care muncesc enorm si care fac tot posibilul pt a fi ospitalieri si mereu la dispozitia clientilor...altfel nu imi dau seama cum a putut acest hotel sa obtina pe parcursul anilor note si reviewuri atat de bune. Cred cu tarie ca un astfel de episod pe care oricum il consider denaturat, nu va fi altceva decat un foc de paie, calitatea serviciilor acestui hotel fiind demonstrata in ani de munca.

RAMADA o cripta de 5 stele6-7-2016, 13:32
HOTELUL RAMA DA superb hotel de fite pentru gealatii parveniti ai societatii, cacanari igienizati cu parfumuri contrafacute!!! Copii de tata nu au ce cauta acolo numai stoarfele pe toace si gealatii cei burtosi al caror rahat a sa putrezeasca in cripte de 5 stele.
Mda6-7-2016, 13:44
E de 4 stele.
Aha6-7-2016, 15:57
Dacă lucrezi la Ramada înseamnă ca te fwutem în cwur. Ești un gay nenorocit.
Angajat in domeniul hotelier7-7-2016, 10:28
Pai cum? Si tu esti gay?:)))))
Doamne fereste de asa oameni limitati!
26-7-2016, 13:11
Danciu Loredana Elena pe grupul Mamici din Cluj napoca a inchis comentariile la postarile ei in care aduce acuzatii mincinoase hotelului Ramada , pe semne ca ascunde ceva ?
dar vai6-7-2016, 13:23
cred ca nu stia ca exista optiunea "turn off notifications for this post" si o deranjau notificarile in timpul...alaptatului
CRISTINA6-7-2016, 13:36
Hahahahah. Probabil e la vreun alt restaurant din Cluj si nu isi poate alapta pruncul in voie la masa reustaurantului, se simte ofensata ca trebuie sa mearga fix 26 de pasi pana la masina personala. Vai, cat deranj si ce personal nesimtit!
Hmm6-7-2016, 13:53
CurvO , tu ești escorta de lux la Ramada? Cat e oralul? Ești proasta ca noaptea.
CRISTINA9-7-2016, 10:42
Doar pentru ca m-am semnat cu acest nume si pentru ca am si eu o parere inseamna ca sunt c****? Interesanta gandire. E o simpla coincidenta de nume, nu cunosc partile implicate in aceasta neintelegere.
ioi6-7-2016, 13:06
hahahah,
"si nu vom ezita sa ne aparam drepturile, inclusiv pe cale legala,"
prin citatul asta va invita sa va vedeti de lungul nasului sau sa fiti date in judecata pentru calomnie
Ia sa va vad ,caprelor ,mai aveti chefi de scandal ?
varu6-7-2016, 12:46
Uite numai cite comentarii naste o tzata scoasa la vedere ! acici toti ne permitem sa spunem pentru ca nu ne vedem , in cadrul acelui eveniment toti GANDEAU identic dar nu spuneau . Imediat un san scos afara te duce cu gindul la sex, asa este lasat omul (mai ales barbatul) mai pui si alcoolul si inmultesti orri 100 efectele - asai ca se pot produce altercatii de la un gest nevinovat ?
Acesta e motivul real dar nimeni nu-l poate afisa pe pereti ca suna indecent .
CRISTINA6-7-2016, 13:32
Nu e vorba de sex aici, dar trebuie sa avem anumite principii si valori. De ce nu alapteaza la direct la masa, sa nu mai fie nevoita sa iasa pe hol? Pentru ca nu e frumos. Nu trebuie sa ne spuna cineva ce e frumos si ce nu, ar trebui sa ne dam noi seama de asta.
CRISTINA6-7-2016, 11:45
Mi se pare absolut corect sa alapteze copiii in spatii intime, linistite. Si pana la urma asta tine de principiile fiecaruia dintre noi. Nu inteleg ce e asa de revoltator. In baile hotelurilor (in cea mai mare parte) exista si o canapea, unde poti alapta copilul in voie. Nu inteleg de ce trebuie sa te revolti asa ca nu e permis sa il alaptezi pe holuri. Bine ca nu au vrut sa alapteze in toiul petrecerii, la masa, cu toti nuntasii de fata. Daca le duce capul sa nu faca asta, si simt nevoia sa se retraga din vazul tuturor, ma asteptam sa duca acest principiu pana la capat. Doamnelor, pardon, duduilor, inteleg ca trebuie alaptat copilul, dar ce va costa sa o faceti cu un etaj mai jos sau chiar in masina personala? A, da, pardon, asta tine de bun simt. Nu am de unde sa pretind de la voi asa ceva. Imi pare rau. Eu zic sa nu mai mergeti la astfel de evenimente pana nu va "domnificati", ca numai va faceti de ras, "doamnelor"!
Lion6-7-2016, 13:51
Un hotel care organizează nunti și botezuri trebuie sa asigure un spațiu intim pentru femeile cu astfel de probleme. La nunta mergi cu taxi ca mai consuma omul un pahar de vin ce mașina personală visezi. Ești proasta aia de Cristina Magherca de la recepția Ramada? Ti-o dat șeful tema de casa sa comentezi aici?
CRISTINA9-7-2016, 10:39
Sunt de acord cu tine intr-o privinta. trebuie sa se asigure un spatiu intim unde poti alapta. Dar daca acest lucru nu e facut, nu incepi ca o taranca sa scoti sanul la masa invitatilor si sa mai si faci scandal, ci te retragi in liniste, ca o doamna manierata. Sunt doar un locuitor al Clujului, nu am nicio treaba cu nici una din partile implicate in aceasta neintelegere. Plus ca daca eram eu acea Cristina, nu sunt atat de proasta precum spui tu, sa comentez cu numele meu real. Mi-am dat doar cu parerea, ceea ce ai facut si tu. Sau tarancile astea de mamici te-au pus in garda? hahah
dar vai6-7-2016, 11:22
nici scobitul in nas sau scarpinatul in c** nu sunt acte indecente, dar totusi daca ai un minim de bun simt le "intreprinzi" intr-un spatiu privat

In plus, la Ramada exista un "lounge" la demisol, dotat cu fotolii si mese, ferit de agitatia specifica unei receptii de hotel. Mamele respective is puteau alapta pruncii acolo linistite!
Mihai6-7-2016, 9:49
scuza-ma dar nu ma prea incanta cand o femeie isi scoate tzatza in public si i-o da in gura progeniturii. inteleg ca e normal ,natural,etc dar nu mi te etala ca "vezi doamne ce naturala is ,tu fata" .daca tot il apuca foamea in public pe ala mic, hraneste-l intr-un loc mai retras ,ca doar nu suntem in jungla.
Mihaita sugaretul6-7-2016, 10:43
Mihaita de ce nu te incanta? Iti vine sa iei coptilului tata din gura? Esti s*****?
Nelu6-7-2016, 10:44
Mihăiță tată, cam câți anișori ai tu?
sandu6-7-2016, 12:32
Nu scoti tzata in public la o nunta ! trece unu bat pe acolo , vede si sa vezi ce p uloce ii trage la mamica de numai in camere fara geamuri isi mai alapteaza copilul.
Ionela Mamica de baiat si fata6-7-2016, 9:15
Din stirea asta n-ati reusit decat sa faceti reclama hotelului.
Din ce reiese din articol, pot sa spun ca o muca vina au si gazdele, in cazul nostru mirii, trebuiau sa puna la dispozitie o camera pentru invitati, stiau ce prieteni au si situatiile lor.
Am o fetita de 1 an si 8 luni, inca alaptez,nu ma retine nimic sa n-o fac,atata timp cat este pentru binele copilului.
Daca as fii fost in situatia sa merg la un eveniment(n-o voi face oricum) as fii mers in masina personala.
Nu sunt de acord nici cu atitudinea personalului, badarani,grosolani, prost (alaptati) educati
Bine ati venit in Africa!!!6-7-2016, 8:52
Erau copii de africani si de aceia sa se obijnuiasca !!! De cand Romania s-a integrat perfect in Africa mie m-i se pare perfect normal!!! Hai Becalii, Copos, etc. PE CINE MAI ADMIRA SOCIETATEA romaneasca, mai sunt si la Cluj darabi admirate!!!
maria6-7-2016, 8:45
nu conteaza daca ii t****** sau alta natie ..in acel moment ii vorba de o mama si un copil ...la care ii este foame ..tu ca persoana care stai langa tre sa fi bolnav mintal sa vezi ceva sexual in faptul ca mama ii da sa manance copilului ..apropo vi se pare wc locul indicat sa se faca acest lucru ? in uunele wc iti este si scarba sa intri ...sa iti faci treburile ..ce sa mai vb ca acolo e plin de microbi ..incepand de cand ai pus mana pe clanta sa intri pana la robint ,inclusiv ...da no tre alaptat acol acel copil de dragul unora pde care ii deranjeaza sa vada o mama care isi hraneste copilul ..dar care se scarpina la coa... pe strada ..la masa sau in timp ce asteapta autobuzul ..ei na las ca de era una 90-60-90 si isi etala sanii in fata voastra cu pruncul in brate era ok ..si voi toti astia civilizati in gandeu vostru : mai vrem .. ei milf scoate sanu mai mult afar ...sa va fie rusine
maria6-7-2016, 8:53
ok ...revin totusi a zice inca doua chesti ; nu cred ca reactia personalului a fost cea descrisa in articol ...se umfla mult stirea cine o fi facut asta nu stiu ...dar nu conteaza ...as face o tura cu pruncul in brate la acel restaurat ..de hotel nu am nevoi..asa de curiozitate ..si sunt convinsa ca nu ma vor trimite in baie ...pe unde am hranit eu copilul ( restaurat ,spital,banca in parc ,festivitate si chiar si biserica intr-o tara din ue ) nu am avut parte de reacti negative ..deci sa nu mai facem atat tamtam si sa exageram
@Eu6-7-2016, 8:37
Eu
5-7-2016, 11:59 (pagina 2)
Bah "Eu"-le . Cred ca ma-ta o fost drogata si tac-tu` era ciocan cand te-or proiectat, de ai asa o gandire de cakat ! Sau poate ma-ta era handicapata si cum nu stia ce sa iti faca, ti-o dat p... lu` tac`tu` la supt !
Emanciparea tarfelor6-7-2016, 7:38
Eu zic sa permita si sa ne futem , sa fatati, sa o s***** sau sa schimbam scutece in public daca tot vrem sa renuntam si la ultimul dram de decenta. Pai du-te in ma-ta de taranca ca acu te-ai gasit tu sa iti arati tatzele alea lasate?. Fix la nunta. ? Bai cata nesimtire in ziua de astazi.
maria6-7-2016, 8:26
ai dreptate cata nesimtire ...dar incurajez fustele pana in c.. de dragul unilor .si statul la soare fara sutien ..dar neaparat sa aiba 90-60-90 de dragul tau ..las ca ai sa ajungi si tu parinte si vei judeca altfel ....iar in cazul in care esti deja imi pare rau
Dana6-7-2016, 8:30
Fatat ai fost si tu, BOULE
Flore6-7-2016, 11:26
Daca tu compari f..ul, s...ul cu hranirea, imi inchipui ce-i la tine in gura :)))))))
alo6-7-2016, 15:55

@Emanciparea, esti prost, proasta ca noaptea, nu stiu cum va mai rabda pamanul pe unii ca voi
JiJi6-7-2016, 7:19
Alaptatul la san trebuie incurajat. Mie unu nu mie scarba nici nu ma simt deranjat cand o mama isi alapteaza copilul. Pentru cei care comenteaza negativ VOI CAND V-ATI NASCUT ATI SUPT O PULLA NU TZATZA ??? De vi s-o facut greata dintro data.
@JiJi6-7-2016, 8:29
Subscriu !!! Oricum, hotelul Ramada este al unor escroci si cazeaza doar escroci !
Alaptare6-7-2016, 3:02
Sa fim seriosi, oare nu e mai decent si mai de bun simt ca o mama sa se retraga intr-un loc mai linistit pentru alaptare. Nu e nimic rau in a alapta copilul in locuri publice, dar parca totusi e mai decent sa te retragi undeva in liniste. Nu e mai linistit copilul daca se alapteaza intr-un loc linistit decat sa stea in holul hotelului unde intra/ies clienti? Nu e mai ok daca mamicile se retrag intr-un loc linistit astfel incat daca intra/iese un client mai zgomotos sa nu se sperie copilul? Mamicile vor cu tot dinadinsul sa stea in hol unde e curent, clienti zgomotosi, copilul se poate speria sau nu poate adormi? Hai sa fim seriosi. Unde e decenta, candoarea, grija pentru copil si wanna be a lady?

Si chiar nu cred ca un angajat vine si iti spune direct "Aici nu e carciuma de alaptat" astea-s povesti.
Adica un angajat care din obisnuinta si rutina se adreseaza politicos clientilor vine si spune ca "Aici nu e carciuma de alaptat"?
Fiti serioase!

Doua mamici cu principii aiurea care insista sa stea in hol in loc sa le pese de copiii lor.
Burdujel6-7-2016, 6:51
Daca repeti obsesiv acelasi lucru nu inseamna ca ai dreptate. Inseamna cai o dereglare psihologica tratabila. Cauta ajutor.
alex6-7-2016, 7:14
burdujel tu s*** pula cu mata
Alaptare6-7-2016, 11:38
Bravo Burdujel, asa e, am o dereglare.
Oare dereglarea ta nu e mai mare fiindca faci abstractie de la subiect si te limitezi doar sa-mi arunci ca am o dereglare?
Oare dereglarea ta nu e mai mare spunand ca repet acelasi lucru cand eu de fapt am dat un copy/paste la care pana in clipa asta nimeni nu a adus un contra argument, deci am o oarecare dreptate?
Lasa ba, e ok sa se alapteze in hol, in curent, in galagia clientilor, etc.
Alaptare6-7-2016, 3:02
Sa fim seriosi, oare nu e mai decent si mai de bun simt ca o mama sa se retraga intr-un loc mai linistit pentru alaptare. Nu e nimic rau in a alapta copilul in locuri publice, dar parca totusi e mai decent sa te retragi undeva in liniste. Nu e mai linistit copilul daca se alapteaza intr-un loc linistit decat sa stea in holul hotelului unde intra/ies clienti? Nu e mai ok daca mamicile se retrag intr-un loc linistit astfel incat daca intra/iese un client mai zgomotos sa nu se sperie copilul? Mamicile vor cu tot dinadinsul sa stea in hol unde e curent, clienti zgomotosi, copilul se poate speria sau nu poate adormi? Hai sa fim seriosi. Unde e decenta, candoarea, grija pentru copil si wanna be a lady?

Si chiar nu cred ca un angajat vine si iti spune direct "Aici nu e carciuma de alaptat" astea-s povesti.
Adica un angajat care din obisnuinta si rutina se adreseaza politicos clientilor vine si spune ca "Aici nu e carciuma de alaptat"?
Fiti serioase!

Doua mamici cu principii aiurea care insista sa stea in hol in loc sa le pese de copiii lor.
gaby5-7-2016, 23:55
daaa pt doamne cu bun simt,nuu pt tarancutze,tiganci,etc.
Bogdan5-7-2016, 22:47
Bai oameni buni voi ati vazut macar vreo mama alaptand pana acum??? Ce ati vazut acolo si nu ati vazut la orice femeie cara are decolteul mai adanc? Sau problema este ca nu sunt sanii fermi si bronzati??? Cand alapteaza nu se vede nimic altceva decat baza sanului care oricum se vede si in costum de baie, decolteu, rochie.. etc. Aveti telefoanele si calculatoarele pline de pornale da sunteti sensibili cand vedeti juma de san pe afara.. Atat de tare v-ati ofensat incat femeile alea pe care nimeni nu le cunoaste au ajuns acum taranci, vite, handicapate sau mai stiu eu ce. Si mai curios e ca toti astia contra alaptarii sunt anonimi si doar cei pro alaptare in public au avut curaj sa comenteze cu profilul de Facebook. Curajosi sunteti tata!
Fofirca Neti-Elena6-7-2016, 0:54
Ma bucur, ca in sfarsit am citit un comm scris de un om ca dvs, va multumesc pt ca ne sustineti.
Alaptare6-7-2016, 2:58
Sa fim seriosi, oare nu e mai decent si mai de bun simt ca o mama sa se retraga intr-un loc mai linistit pentru alaptare. Nu e nimic rau in a alapta copilul in locuri publice, dar parca totusi e mai decent sa te retragi undeva in liniste. Nu e mai linistit copilul daca se alapteaza intr-un loc linistit decat sa stea in holul hotelului unde intra/ies clienti? Nu e mai ok daca mamicile se retrag intr-un loc linistit astfel incat daca intra/iese un client mai zgomotos sa nu se sperie copilul? Mamicile vor cu tot dinadinsul sa stea in hol unde e curent, clienti zgomotosi, copilul se poate speria sau nu poate adormi? Hai sa fim seriosi. Unde e decenta, candoarea, grija pentru copil si wanna be a lady?

Si chiar nu cred ca un angajat vine si iti spune direct "Aici nu e carciuma de alaptat" astea-s povesti.
Adica un angajat care din obisnuinta si rutina se adreseaza politicos clientilor vine si spune ca "Aici nu e carciuma de alaptat"?
Fiti serioase!

Doua mamici cu principii aiurea care insista sa stea in hol in loc sa le pese de copiii lor.
dexter5-7-2016, 22:32
nu va mai obositi cu comentariile,ca veti primi raspunsuri de la neamurile celor 2 tarancute.
au incasat-o si acum incearca un circ romanesc,la care acest site a si pus botul.
Dan5-7-2016, 22:48
După nume tu ești gay. O s*** la Ramada?
dexter5-7-2016, 23:46
dupa nume tu esti coorist si mooist.
Marin5-7-2016, 20:47
Foarte bine a facut Hotelul! In nici o tara civilizata nu se alapteaza in locuri publice. Este vremea ca Romanica sa se civilizeze odata!!!!! Te mulgi (ca doamne's multam, exista aparat de muls pentru femei) in sticla, si dai copilului cu biberonul, sau te retragi in zone mai putin circulate! Si punct.
elena5-7-2016, 22:18
Ia mai docimenteza-te mateluta despre tarile civilizate.In toate tarile civilizate se alapteaza oriunde,in restaurante,parcuri ,mijloace de transport,etc.Si chiar e încurajat alaptatul.
Vinil5-7-2016, 22:58
N am Nicio treaba cu doamnele dar acel hotel în care au loc orgii homosexuale trebuie închis. Nu poți permite funcționarea unui cuib de bulangii întro tara creștin ortodoxa.
estiunretardat5-7-2016, 23:17
Esti un retardat, un snob care se vrea "in tari civilizate", care nu stie nimic despre alaptare si care merita hranit numai la wc. Daca mulgi, laptele mamei scade. Daca dai lapte cu biberonul copilul va refuza sanul. Insa tu fiind un retardat care mananca rahat doar ca sa nu taca evident ca n-ai de unde sa stii,
Diana5-7-2016, 23:21
Sunt de acord cu ce ati zis, dar Romania e stat laic nu crestin ortodox
da 5-7-2016, 23:27
ai dreptate! marin este un mare bou, habar nu are cum sta treaba cu alaptatul, dar se baga la discutii
Alaptare6-7-2016, 2:59
Sa fim seriosi, oare nu e mai decent si mai de bun simt ca o mama sa se retraga intr-un loc mai linistit pentru alaptare. Nu e nimic rau in a alapta copilul in locuri publice, dar parca totusi e mai decent sa te retragi undeva in liniste. Nu e mai linistit copilul daca se alapteaza intr-un loc linistit decat sa stea in holul hotelului unde intra/ies clienti? Nu e mai ok daca mamicile se retrag intr-un loc linistit astfel incat daca intra/iese un client mai zgomotos sa nu se sperie copilul? Mamicile vor cu tot dinadinsul sa stea in hol unde e curent, clienti zgomotosi, copilul se poate speria sau nu poate adormi? Hai sa fim seriosi. Unde e decenta, candoarea, grija pentru copil si wanna be a lady?

Si chiar nu cred ca un angajat vine si iti spune direct "Aici nu e carciuma de alaptat" astea-s povesti.
Adica un angajat care din obisnuinta si rutina se adreseaza politicos clientilor vine si spune ca "Aici nu e carciuma de alaptat"?
Fiti serioase!

Doua mamici cu principii aiurea care insista sa stea in hol in loc sa le pese de copiii lor.
maria6-7-2016, 8:34
ei na marine ..esti sigur ca nu ii permis ..oare mie cum de nu mi s a interzis ..si sunt in una di tarile civilizate ..asa vorbim de aceste tari parca a noastra nu a fi una dintre ele ..si vorbesc de Romania ...ca peste tot mai sunt boi care o fac de rahat
Ana6-7-2016, 8:55
Marin dupa comentariu tau mi se pare ca nu ai mai iesit in afara granitelor. In orice tara civilizata sunt camere speciale de alaptat nu toalete si daca alaptezi si pe strada nimeni nu se ia de tine ca in Romania.
Chello5-7-2016, 20:46
Daca as fii... in locul conduceri hotelului, le-as da in judecata pe nespalatele astea pentru denigrare si propagare de informatii defaimatoare cu rea intentie, mai ales ca sunt probe video care sa sutina varianta hotelului. Sa le vad daca mai sunt atat de "doamne" dupa ce lucreaza 20 de ani pentru a plati pagubele de imagine aduse lantului hotelier!
Fofirca Neti-Elena5-7-2016, 22:28
Alăptarea copilului la sân într-un spaţiu public (parc, RESTAURANT, instituţie publică, spaţiu comercial), nu constituie o ilegalitate şi nu se încadrează în situaţia prevăzută la art. 3, pct. 1 din Legea 61/1991 (prin care se consideră săvârşirea în public de fapte, acte sau gesturi obscene prin care să provoace indignarea cetăţenilor ori să lezeze demnitatea şi onoarea acestora sau a instituţiilor publice) [...]
Aiurea6-7-2016, 2:51
Sa fim seriosi, oare nu e mai decent si mai de bun simt ca o mama sa se retraga intr-un loc mai linistit pentru alaptare. Nu e nimic rau in a alapta copilul in locuri publice, dar parca totusi e mai decent sa te retragi undeva in liniste.

Si chiar nu cred ca un angajat vine si iti spune direct "Aici nu e carciuma de alaptat" astea-s povesti.
cei ce nu au suopt5-7-2016, 20:24
Pt emancipatii inapoiati!!!!bei cretini femeile acelea hraneau copilasii,cum dracu sa lasi un copil sa rabde foame?ce dracu sunteti tampiti?da in hotelul curului cine umbla?nu tot oameni,cu o pasarica,o matanga si doi saini,in a hrani o viata nu vad nimic:scarbos,rusinos,deplasat,Femei alaptati bebelusii si in camera de zi a lui:obama,merkel,putin,ciolanis ca tot un c** o putulica si tot in groapa ajungem cu totii
M5-7-2016, 20:36
bai inteligentule, tu stii sa citesti? sau esti doar o oaie proasta care citeste titlul si pune etichete ?

Citeste in p*** mea cali s-au oferit variante de locatii unde sa alapteze, problema a fost ca pe VACILE ALEA le deranja televizorul !

Plin de retardati !
cei ce nu au suopt5-7-2016, 20:49
Bei oaie!pe tine mata ,in buda te-a alaptat?sau in wc din scanduri?tu ce drecu ai mancat cand erai mic?savarina de la taicat-o...da ma vaca ,locatii pt alaptat:wc,lift,debara,macaraua.Tu esti alaptat cu furtunul de la masina de spalat ,Albalux,magar de doi lei,bine ca nu va ofenseaza?manelele,hotiile,violurile,jafurile si toate golaniile ce se intampla sub ochii nostrii,da ce dracu e asa aberant sa hranesti un bebelus??normal nu cu sainii peste tijghea,asa decent cu un tifon peste bebelus ,si tie o caramida in moaca ,emancipatu drecului,tu ai voie sa mananci in hotel ma trompeta?.
Alaptare6-7-2016, 2:59
Sa fim seriosi, oare nu e mai decent si mai de bun simt ca o mama sa se retraga intr-un loc mai linistit pentru alaptare. Nu e nimic rau in a alapta copilul in locuri publice, dar parca totusi e mai decent sa te retragi undeva in liniste. Nu e mai linistit copilul daca se alapteaza intr-un loc linistit decat sa stea in holul hotelului unde intra/ies clienti? Nu e mai ok daca mamicile se retrag intr-un loc linistit astfel incat daca intra/iese un client mai zgomotos sa nu se sperie copilul? Mamicile vor cu tot dinadinsul sa stea in hol unde e curent, clienti zgomotosi, copilul se poate speria sau nu poate adormi? Hai sa fim seriosi. Unde e decenta, candoarea, grija pentru copil si wanna be a lady?

Si chiar nu cred ca un angajat vine si iti spune direct "Aici nu e carciuma de alaptat" astea-s povesti.
Adica un angajat care din obisnuinta si rutina se adreseaza politicos clientilor vine si spune ca "Aici nu e carciuma de alaptat"?
Fiti serioase!

Doua mamici cu principii aiurea care insista sa stea in hol in loc sa le pese de copiii lor.
cei ce nu au suopt6-7-2016, 7:15
Clar ai dreptate!!pt linistea bebelusulu ,am mentionat acest lucru,dar atitudinea unora ca hotel de cincu stele blalabla.Nustiu exact cum sa intamplat,pt ca circ romanesc avem zi de zi,poate au reactionat nervos ambele parti ..
Roxana 5-7-2016, 20:15
Sunteti niste distrusi, blamati alaptatul in public, niste labagii tristi si tarfe de 2 lei
Irina5-7-2016, 19:52
Asa cunosti tarancile care daca dau 5 lei la cursa sa vina la oras, au impresia ca orasul e curtea din spatele casei. La oras nu faci tu regulile, te adaptezi daca iti place, daca nu ramai un fundul curtii la tine, faptu ca te-ai saplat la covatica inainte sa vii la nunta sa pui agoniseala de o luna, nu inseamna ca inchiriezi tot hotelul in banii aceea !

*Sustin alaptatul in public, atat timp cate este facut cu decenta de catre mamicile care au cei 7 ani de acasa.
Andreea5-7-2016, 19:37
Pe scurt, doamnele au crezut ca sunt la ele acasa. Cand doresti civilizatie, trebuie sa te si comporti civilizat. Din punctul meu de vedere, angajatii hotelului au procedat corect.
Burdujel5-7-2016, 19:40

Am asista la o discutie de acest gen acum 3 saptamani cand insoteam un domna cazat acolo. Daca managementul are opinii prrcim cele de mai sus, angajatii de rand nu le cunosc.
Daniel5-7-2016, 20:36
Interesant cum le intorc...oricum...asta e adevarul, Romania nu e pregatita pt asa ceva. Vedeti comentariile celor ce sunt impotriva, sunt comentarii jignitoare, vulgare si te contrazic CIB2 citeste cum s-a comentat si la asa comentarii nici nu meritau altfel de raspunsuri...si din cate vad au raspuns si domni ceea ce e imbucurator ...citeste si daca ai cat de cat cunostinte despre ce inseamna a alapta un copil, ai intelege cat sunt de paraleli sunt cei impotriva cu tot ce inseamna acest proces atat de natural si firesc. A alapta in public nu inseamna IRINA, un comportament cultivat "in fundul curtii" inseamna libertate de a hrani un copil la cerere(ca asta inseamna alaptare) de a-i oferi confort si de a nu te inchide in casa pe motiv ca ai nascut si gata cu viata sociala. In toate tarile civilizate se alapteaza in public si se incurajeaza alaptatul oriunde, deci cine sunt cei nevivilizati? Nu consider ca Hotelul in sine are vreo vina ci angajatii cu conceptii stupide...ar trebui sanctionati si invatati sa se comporte. Conducerea hotelului nu relateaza adevarul ci pe alocuri il infloreste dar asta e...e managementul hotelului si nu cum altfel...isi protejeaza afacerea...chiar daca nu intr-un mod fairplay...daca ar fi comunicat ca cei 2 indivizi sau cei vinovati de fapt au fost sanctionati si ca politica hotelului se va schimba conform doleantelor clientilor...gen o camera pt alaptat...ar fi avut mai multa credibilitate si mai mult succes...comunicat de presa fara consistenta si fara realitate la obiect....trebuia sa fie scurt concis clar si cu sanctiunile si prevederile aferente
cib25-7-2016, 20:56
esti paralel cu planeta..nu e nimeni contra alaptatului,esti dus rau.
era vorba de locul unde o faci; o poti face acasa cateva luni sau in puiblic ff.discret,
unele mame vor si bebelus si nunta si la mall si la dracu in praznic.
Fofirca Neti-Elena6-7-2016, 1:07
Alăptarea copilului la sân într-un spaţiu public (parc, RESTAURANT, instituţie publică, spaţiu comercial), nu constituie o ilegalitate şi nu se încadrează în situaţia prevăzută la art. 3, pct. 1 din Legea 61/1991 (prin care se consideră săvârşirea în public de fapte, acte sau gesturi obscene prin care să provoace indignarea cetăţenilor ori să lezeze demnitatea şi onoarea acestora sau a instituţiilor publice) [...]
Alaptare6-7-2016, 2:57
Sa fim seriosi, oare nu e mai decent si mai de bun simt ca o mama sa se retraga intr-un loc mai linistit pentru alaptare. Nu e nimic rau in a alapta copilul in locuri publice, dar parca totusi e mai decent sa te retragi undeva in liniste. Nu e mai linistit copilul daca se alapteaza intr-un loc linistit decat sa stea in holul hotelului unde intra/ies clienti? Nu e mai ok daca mamicile se retrag intr-un loc linistit astfel incat daca intra/iese un client mai zgomotos sa nu se sperie copilul? Mamicile vor cu tot dinadinsul sa stea in hol unde e curent, clienti zgomotosi, copilul se poate speria sau nu poate adormi? Hai sa fim seriosi. Unde e decenta, candoarea, grija pentru copil si wanna be a lady?

Si chiar nu cred ca un angajat vine si iti spune direct "Aici nu e carciuma de alaptat" astea-s povesti.
Adica un angajat care din obisnuinta si rutina se adreseaza politicos clientilor vine si spune ca "Aici nu e carciuma de alaptat"?
Fiti serioase!

Doua mamici cu principii aiurea care insista sa stea in hol in loc sa le pese de copiii lor.
dar vai6-7-2016, 13:21
nici scobitul in nas sau scarpinatul in c** nu sunt acte indecente, dar totusi daca ai un minim de bun simt le "intreprinzi" intr-un spatiu privat
Cristina6-7-2016, 0:17
Dar chef sa vezi o femeie cu sanii siliconati dand pe dinafara ai? Tot in public, evident.
Fofirca Neti-Elena6-7-2016, 1:16
Domnul Ionel, cum puteti numi niste mame " panarame"???? Dvs ati fost nascut si alaptat de o mama si pe mama dvs o numiti panarama???? Angajatii hotelului trb sa le puna o camera la dispozitie sa alapteze, dar ei au preferat sa le jigneasca si sa le ameninte. Uitati un articol din lege. Alăptarea copilului la sân într-un spaţiu public (parc, RESTAURANT, instituţie publică, spaţiu comercial), nu constituie o ilegalitate şi nu se încadrează în situaţia prevăzută la art. 3, pct. 1 din Legea 61/1991 (prin care se consideră săvârşirea în public de fapte, acte sau gesturi obscene prin care să provoace indignarea cetăţenilor ori să lezeze demnitatea şi onoarea acestora sau a instituţiilor publice) [...]
Ioana6-7-2016, 1:18
Ionel,in calitate de proaspata mamica,ce alapteaza un bebelus la cerere,imi permit sa zic ca esti un idiot si te sfatuiesc sa-ti cumperi mereu prezervative cand faci sex ca nu cumva sa te si inmultesti.Eu cred ca deja sunteti destui idioti in lumea asta,sincer.
Alaptare6-7-2016, 3:01
Sa fim seriosi, oare nu e mai decent si mai de bun simt ca o mama sa se retraga intr-un loc mai linistit pentru alaptare. Nu e nimic rau in a alapta copilul in locuri publice, dar parca totusi e mai decent sa te retragi undeva in liniste. Nu e mai linistit copilul daca se alapteaza intr-un loc linistit decat sa stea in holul hotelului unde intra/ies clienti? Nu e mai ok daca mamicile se retrag intr-un loc linistit astfel incat daca intra/iese un client mai zgomotos sa nu se sperie copilul? Mamicile vor cu tot dinadinsul sa stea in hol unde e curent, clienti zgomotosi, copilul se poate speria sau nu poate adormi? Hai sa fim seriosi. Unde e decenta, candoarea, grija pentru copil si wanna be a lady?

Si chiar nu cred ca un angajat vine si iti spune direct "Aici nu e carciuma de alaptat" astea-s povesti.
Adica un angajat care din obisnuinta si rutina se adreseaza politicos clientilor vine si spune ca "Aici nu e carciuma de alaptat"?
Fiti serioase!

Doua mamici cu principii aiurea care insista sa stea in hol in loc sa le pese de copiii lor.
@eu6-7-2016, 0:03
Eu esti un mare animal.....dar m-a gandesc ca daca iti zic animal te laud, tu esti mult mai prejos decat un animal, esti un ratat in viata
Andrei5-7-2016, 22:31
CORECT! Dar daca tot asa comenteaza unii si mai ales unele, va intreb altceva: daca bebelusului i se face foame in fata la Sora, mamicuta ce va face??? Va scoate un san in mijlocul trotuarului????
dexter5-7-2016, 23:50
nu mai raspundeti la comenturi,ca nu intereseaza pe nimeni comentariile taranilor.
dgbrt5-7-2016, 20:12
@Vio. Sunt sani si sani, uni frumosi si alti iti provoaca o boratura. Mama ta....
Alexandra5-7-2016, 23:13
Ai de mine..."asemenea imagine"!!??!! Dar cand mergi la mare sau la strand si stau muieri mai tinere sau mai putin tinere cu tatele in vant ca sa se bronzeze uniform nu reprezinta "o asemenea imagine? Nu le cere nimeni sa se acopere cu un prosop sau cu o bucata de finet?
Roxana 5-7-2016, 20:13
Madalina, esti proasta !
Roxana5-7-2016, 20:41
Madalina, ce ai cu Gherla? Sunt oameni foarte civilizati acolo si scoli foarte bune. E aproape de Cluj-Napoca, oamenii acestor orase colaboreaza, se respecta etc
Roxana5-7-2016, 20:45
Eu sunt alta Roxana, cea care a mai comentat o singura data la acest articol si anume cel anterior, de la 20:41, eu nu atac la persoana, sa nu se inteleaga gresit
Pagina:12Inainte

Cele mai citite ştiri din Social

9 vizualizări
21-10-2017, 10:53
Cristian Tudor Popescu îl critică pe elevul pletos de la Cluj» Vezi tot
6 vizualizări
21-10-2017, 13:26
BMW distrus în Florești - FOTO» Vezi tot
6 vizualizări
20-10-2017, 17:33
Protest în Zorilor! A blocat autobuzul 35 în intersecția de lângă Sigma - FOTO» Vezi tot
4 vizualizări
19-10-2017, 14:45
Accident pe un drum din Cluj! O mașină plină cu alcool în portbagaj s-a făcut scrum FOTO/VIDEO» Vezi tot
4 vizualizări
10-10-2013, 0:02
Un șofer a ÎNGHEȚAT pe Republicii, când un puști pe skateboard i-a căzut în fața mașinii - VIDEO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?