Ce a pățit un clujean la Kaufland! O eroare la card l-a costat 562 de lei. Ce s-a întâmplat mai departe? - FOTO

 

Un clujean care şi-a făcut cumpărăturile la Kaufland a fost victima sistemului aşa-zis securizat de plată cu cardul. 

 

După ce şi-a făcut cumpărăturile omul a vrut să plătească la casă cu cardul, dar casierul i-a spus că tranzacţia a eşuat şi mai trebuie să încerce o dată. ”Pe bonul eliberat de aparatul de plată cu cardul apare menţiunea tranzacţie eşuată. Imediat, am repetat tranzacţia şi plata a fost acceptată”, spune clujeanul.

 

Clujeanul spune că nu s-ar fi prins de faptul că din contul său a fost ”trasă” de două ori aceeaşi sumă aferentă cumpărăturilor făcute la magazinul Kaufland de pe strada Câmpului, chiar dacă una dintre tranzacţii apare ca fiind eşuată, dacă nu avea un sistem de confirmare prin SMS a tranzacţiilor făcute din contul personal. ”Am primit primul SMS la ora 10.59 şi al doilea la 11.00. Din cont mi-a plecat exact aceeaşi sumă de bani. Când am cerut explicaţii la Kaufland, personalul a fost amabil şi a recunoscut că a existat o problemă şi că în câteva zile îmi vor da banii. Au trecut mai bine de o săptămână şi nu am primit încă niciun leu în cont deşi a fost problema lor tehnică”, mai spune clujeanul.

 

Cel în cauză îi avertizează pe clujeni să îşi verifice conturile în situaţia în care primesc mesajul ”tranzacţia a eşuat”.

 

 

 

 

 

La a doua tranzacție au mai dispărut 562 de lei din cont

 

 

 

Comentarii Facebook