FURLA deschide un magazin monobrand în Cluj-Napoca, în cadrul proiectului RIVUS al grupului IULIUS
FURLA, prestigiosul brand italian de lux, va deschide un nou magazin monobrand în Cluj-Napoca, în cadrul RIVUS, cel mai mare proiect de regenerare urbană al grupului IULIUS. Acesta va face parte dintr-un mix diversificat de locații premium, ce vor transforma această zonă într-un adevărat „lifestyle center” destinat celor care apreciază shoppingul de calitate.
RIVUS, un proiect mixed-use susținut de IULIUS și Atterbury Europe, va include peste 400 de magazine, dintre care multe branduri de renume, printre care și FURLA, cunoscut pentru colecțiile sale de genți, accesorii din piele și încălțăminte de lux. Proiectul va adăuga și un magazin multibrand MAMAQUILA, care va aduce o selecție premium diversificată, incluzând branduri precum Coccinelle, Piquadro și Mario Valentino, perfect pentru pasionații de fashion care doresc o experiență de shopping exclusivă.
„Pentru iubitorii de cumpărături, care apreciază calitatea şi versatilitatea produselor premium, vom aduce branduri în premieră, care nu sunt accesibile în Cluj-Napoca şi Iaşi în prezent şi pe care clienţii noştri le doresc mai aproape, pentru a se bucura de experienţa shoppingului în locaţii concept. FURLA este un astfel de brand, care se încadrează perfect în mixul de retail al Palas Iaşi şi RIVUS, cu concepte care se bazează pe accesibilitate în lux. RIVUS este mai mult decât un mall. Va fi un centru multifuncţional cu o mare diversitate de componente, de la cele de retail şi office, la cele culturale, de entertainment, parc şi mobilitate. Palas Iaşi este proiectul nostru emblematic, care, odată cu noua remodelare, va deveni mai verde, mai dinamic, cu mai multe spaţii de recreere şi diversitate de shopping, dining şi entertainment”, a transmis Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.
„Deschiderea recentă a unui nou magazin FURLA în Iaşi, primul din afara Capitalei, marchează un nou pas în expansiunea noastră, reafirmând angajamentul de a aduce eleganţa şi stilul italian mai aproape de clienţii din întreaga ţară. Privim cu entuziasm către acest nou capitol şi către viitoarele deschideri, inclusiv în Cluj-Napoca”, declară Cristian Negoiţă, Director General - Millenium Pro Design.
Produsele FURLA sunt apreciate pentru liniile lor minimaliste și paleta variată de culori, care combină artizanatul italian cu tendințele actuale și designul inovator. Brandul a fost fondat în Bologna, Italia, în 1927, și se află acum în peste 100 de țări, cu o rețea globală ce cuprinde peste 1.600 de puncte de vânzare.
RIVUS va fi un proiect sustenabil, având o suprafață totală de 145.000 mp, și va include nu doar magazine de retail, ci și spații destinate birourilor premium, activităților culturale și educaționale, precum și un parc amplu.


1 Comentariu
n-o sa vanda nimic .... la cluj mai degraba se dau banii pe un LV/Fendi/Gucci/Prada fake, decat pe Furla original