Universitatea de Științe Agricole Cluj se ÎNCHIDE pe fondul epidemiei de coronavirus


Consiliul de Administrație și Senatul Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) Cluj-Napoca a decis suspendarea activităților didactice față în față în spațiile universității, în perioada 12 martie - 27 martie 2020.

Activitățile didactice teoretice se vor desfășura prin mijloace electronice, online. În măsura în care situația epidemiologică o permite, activitățile didactice în campus se vor relua în data de 30.03.2020, iar prin Hotărâre a Consiliului de Administrație se poate prelungi această perioadă de suspendare, dacă situația o va impune.

Având în vedere situația epidemiologică europeană și națională referitoare la infecția cu virusul COVID-19, și ținând cont de recomandările Comitetului Național pentru Situațiile Speciale de Urgență (CNSSU), Consiliul de Administrație și Senatul Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) din Cluj-Napoca a decis în ședința de miercuri, 11 martie 2020, suspendarea activităților didactice față în față în spațiile universității, în perioada 12 martie – 27 martie 2020. 

Activitățile didactice teoretice se vor desfășura prin mijloace electronice, online. Activitățile didactice care nu pot fi desfășurate online vor fi recuperate pe baza unui grafic stabilit după reluarea activităților didactice în campus.

În măsura în care situația epidemiologică o permite, activitățile didactice în campus se vor relua în data de 30.03.2020, iar prin Hotărâre a Consiliului de Administrație se poate prelungi această perioadă de suspendare, dacă situația o va impune.

Activitățile administrative, economice, de cercetare, de consultanță și studiul individual vor continua după programul obișnuit, dar cu decalarea programului de activitate al personalului angajat, conform recomandărilor CNSSU.

În perioada 12-27.03.2020 se vor suspenda toate evenimentele în spații închise și deschise care implică aglomerări de persoane, cu excepția activităților de cercetare, workshop-urilor, activităților de consultanță și meselor rotunde care cumulează până la 30 persoane în același timp și spațiu.

La cererea motivată a studenților, se poate aproba utilizarea căminelor, a cantinei, a infrastructurii educative și de cercetare”, anunță conducerea USAMV Cluj.

Comentarii Facebook