Un pensionar din Florești acuză Telekom că îl obligă să plătească pentru un serviciu de internet care nu funcționează: „Nu există semnal”
Un bărbat în vârstă de 83 de ani din comuna Florești, județul Cluj, susține că a fost pus într-o situație absurdă de către compania Telekom, după ce a încercat să își instaleze un serviciu de internet mobil. Așa cum ne-a mărturisit, bărbatul a cumpărat un modem nou direct din magazinul operatorului, însă a constatat că în zona în care locuiește nu există semnal, iar conexiunea la internet este imposibilă.
Un pensionar din Florești acuză Telekom că îl obligă să plătească pentru un serviciu de internet care nu funcționează
„Am intrat în magazinul Telekom pentru internet doar, am cumpărat modem router nou, special pentru. La ei în magazin funcționa, dar în locație nu. Ei au confirmat că nu e semnal și voiau să îmi dea credit, remediere în viitor îndepărtat. Am refuzat, bineînțeles, că ce să fac cu creditul dacă nu sunt servicii. Am cerut imediat rezilierea”, a declarat bărbatul, nemulțumit de modul în care compania a gestionat situația.
Problemele au apărut în luna septembrie, când, potrivit spuselor sale, reprezentanții Telekom i-ar fi confirmat că „turnul din zonă s-a desființat” și că nu mai există semnal în perimetrul unde locuiește. În urma constatării, pensionarul afirmă că a predat cartela SIM la magazinul Telekom din Florești, în data de 12 septembrie, cerând rezilierea imediată a contractului.
Bărbatul vrea doar să fie lăsat în pace de compania Telekom, fără să primească despăgubiri
Totuși, deși serviciul nu funcționează și echipamentul a fost returnat, operatorul îi solicită acum plata unei sume de aproximativ 300 de lei pentru „rezilierea anticipată”. „Bună ziua, se cere 50% din ce a mai rămas, în jur de 300 lei. Pentru mine, pensionar de 83 de ani, e mult și au profitat de mine, persoană vârstnică. Adică ori plătesc 24 de luni fără să beneficiez de servicii, ori plătesc jumătate ca să mă lase în pace Telekom”, spune omul, vizibil afectat.
Reprezentanții Telekom nu au oferit încă un punct de vedere oficial privind cazul semnalat. Pensionarul spune că nu dorește despăgubiri, ci doar „să fie lăsat în pace” și ca firma să își asume responsabilitatea pentru serviciile care nu pot fi furnizate.
1 Comentariu