Tot mai mulți clujeni se întreabă de ce curierii nu livrează pachetele la ușă. „Când le spun să urce, îi simt foarte ofticați. Nu cer ceva absurd”

Tot mai mulți clujeni ridică semne de întrebare legate de modul în care funcționează serviciile de curierat

O situație recentă arată cât de sensibilă poate fi granița dintre ceea ce considerăm „normal” și ceea ce e doar o așteptare în plus de la livratori. Un client fidel al serviciilor de curierat povestește că, până de curând, obișnuia să coboare personal la parter pentru a-și ridica coletele. Motivul era unul simplu: interfonul blocului în care locuiește (la etajul trei) era defect, iar comunicarea cu livratorii nu era posibilă. După ce problema a fost rezolvată și interfonul reparat, așteptarea a devenit firească: curierii să urce până la apartament.

Aici însă apare conflictul. „Când le spun să urce, îi simt foarte ofticați. Nu cer ceva absurd, mă gândesc că asta ar trebui să facă. Nu e normal? Sau taxa de livrare înseamnă doar că îți aduc pachetul de la depozit până în fața blocului?”, spune clujeanul.

Unii clujeni spun că au întâlnit des acest tip de comportament în Cluj-Napoca, însă, la București spre exemplu, livratorii vin până la ușa apartamentului. Acasa (Cluj) nu urca nimeni pana la etaj, dar in Bucuresti n-am patit nici macar o data sa nu urce.”, spune un internaut. Alții se plâng nu doar de faptul că livratorii nu urcă până la ușă, ci că nici măcar la scara blocului nu vin: Din păcate asta e realitatea în Cluj. Nu o dată am pățit să cobor și să caut curierul că nu era în fața blocului, era la 200 de m pe stradă. În ritmul ăsta nu mai are rost să scriu scara și apartamentul, să mă sune el când intră în Cluj și merg eu unde e.”, spune un alt clujean revoltat.

Dilema nu este una singulară. Tot mai mulți clienți se întreabă ce include, de fapt, serviciul de livrare pentru care plătesc: aducerea coletului până în fața scării sau până la ușa apartamentului? În timp ce unii consideră că livratorul „și-a făcut treaba” odată ce a ajuns la adresa respectivă, alții spun că un serviciu complet ar trebui să însemne predarea coletului direct în mâna clientului, indiferent de etaj.

Comentarii Facebook