Scandalul de la Aeroport continuă! Ce spun reprezentanții GOTOPark după ce aproape 2.000 de oameni s-au îmbulzit în fața Aeroportului


Scandalul cauzat de incidentul de joi, în care aproape 2.000 de oameni s-au îmbulzit în fața Aeroportului Cluj, fără a respecta măsurile de distanțare socială, pentru a zbura la muncă în Germania, continuă să se dezvolte.

Directorul General al Aeroportului, David Ciceo, i-a acuzat în cadrul unui interviu pentru Știri de Cluj (Vezi AICI interviul) pe cei de la GOTOPark, care gestionează parcarea auto, că nu au vrut să ia măsuri și i-au lăsat pe oameni să se îngrămădească. Totuși, compania susține că nu a fost anunțată de către aeroport despre zboruri sau despre faptul că urmează să sosească un număr atât de mare de persoane.

Incidentul de ieri s-aprodus in spatiul de protectie al terminalului de plecari, iar oamenii respectivi nu erau utilizatori ai parcarii, ci erau pasageri care doreau sa foloseasca serviciile aeroportului. Incidentul s-a produs la momentul sosirii acestora în număr considerabil în fața aeroportului în care nu li s-a permis accesul. 

GOTO Parking nu a avut informații despre existența unor zboruri în data de 9.04.2020. Compania a  solicitat Aeroportului Cluj, printr-o adresă, încă din data din 06.04. informații despre previziunile de zbor pentru 14 zile pentru a se putea coordona cu autoritățile ce au competențe în aplicarea ordonanțelor militare. Aeroportul nu a transmis răspuns la aceste solicitări și nu a informat GOTO Parking despre existența vreunui zbor în data de 9 aprilie 2020. 

Singura informație comunicată de către Aeroport a fost în cursul zilei de 9.04.2020, ora 12.00, la momentul la care deja în fața terminalului de plecări erau un număr ridicat de persoane (aproximativ 1.500), moment la care ni s-a solicitat luarea unor măsuri pentru dispersarea acestor persoane. Menționăm faptul că, la ora aceea era prezentă în incinta parcării atât Poliția cât și Jandarmeria.

Deși activitarea GOTOParking a fost redusă drastic datorită lipsei pasagerilor din aeroportul Cluj, s-au luat măsuri în vederea limitării extinderii pandemie COVID-19,  realizându-se dezinfecția parcării de către un furnizor specializat în astfel de servicii. De asemenea au fost suspendate plățile în numerar a tichetelor de parcare aceasta derulându-se doar la automatele de plată pentru a se limita contactul personal între clienții parcării și formarea cozilor la casierie”, transmit cei de la GOTOPark. 

Aseara s-a realizat o nouă dezinfecție la ora 19.00 si astazi s-a repetat procesul, urmând a se relua zilnic cât timp va exista activitate intensă în aeroport.

În continuare, după ziua de ieri, Goto Parking a luat măsuri ce țin de propria activitate pentru evita crearea de aglomerări de oameni. Astazi, persoanele care tranziteaza aeroportul au fost in parcare tot datorita faptului ca aeroportul era inchis si nu li se permitea accesul în incinta acestuia. Cu sprijinul Jandarmeriei în incinta Goto Parking, au fost organizate pasajele pietonale la distanta de 1,5 metri și s-a asigura un flux al pasagerilor ce corespunde cu ordonanțele în vigoare”, se mai arată în comunicatul GOTOPark.


Comentarii Facebook