Replica VIVO după gândacii găsiți în restaurante. Se scuză și se acuză singuri


Managementul VIVO Cluj a reacționat după 24 de ore de la razia OPC Cluj, care a dus la închiderea restaurantelor de la food court, din cauza invaziei de gândaci.

Oficialii spun că ei nu au acces la spațiile date în chirie, deci nu e vina lor, dar și că acum fac tot ce trebuie pentru a deratiza locul. Întrebarea este de ce nu au putut face acest lucru înainte de închiderea restaurantelor?

Managementul VIVO! Cluj-Napoca este în alertă încă din momentul zero al acțiunii reprezentanților OPC Cluj, cu toată deschiderea și transparența pentru soluționarea acestei situații.  

Menționăm că managementul VIVO! Cluj-Napoca respectă întru totul procedurile legale prin care chiriașii centrului comercial sunt obligați să prezinte dovada acțiunilor de dezinsecție a spaţiilor pe care le au în gestiune. 

Subliniem faptul că, în conformitate cu contractele în vigoare, managementul centrului comercial nu poate avea acces la spațiile pe care le oferă în chirie partenerilor săi şi poate controla situația acestora  exclusiv prin intermediul documentelor de aviz de bună funcţionare care îi sunt puse la dispoziție.

În acest moment, managementul VIVO! Cluj-Napoca se implică direct în rezolvarea situației și se lucrează intens la procesul complet de dezinsecție din zona de food court, cu soluții și echipamente de ultimă generaţie. Colaborăm cu autoritățile pentru soluționarea rapidă a situației.

Dorim să ne asigurăm consumatorii, și pe această cale, că suntem un centru comercial responsabil, care respectă procedurile în vigoare”, a precizat managementul VIVO.

Vezi AICI imagini cu gândacii de la VIVO.


Comentarii Facebook