Plătești 300 de lei, dar primești produse de 200? Clujean furios după o comandă ratată: „Mi-au oferit un voucher și au închis discuția!”
Client din Cluj acuză o companie de livrare că i-a încasat 300 de lei pentru produse de doar 200: „Mi-au dat un voucher de 60 de lei și au închis conversația!”
Un clujean a trecut printr-o situație revoltătoare după ce a comandat produse printr-o companie de livrare, iar suma plătită în aplicație nu a mai coincis cu valoarea reală de pe bon. Bărbatul susține că a achitat 300 de lei, însă produsele primite însumau doar 200 de lei, diferență pe care platforma ar fi justificat-o într-un mod cel puțin surprinzător.
Potrivit relatării făcute de clujean, după ce a observat neconcordanța dintre suma plătită și bonul emis de magazin, acesta a contactat suportul companiei. Răspunsul primit l-a lăsat fără cuvinte: reprezentanții ar fi susținut că „produsele la raft aveau un preț mai mic decât cel afișat în aplicație”, motiv pentru care plata integrală de 300 de lei ar fi „justificată”.
Acesta povestește că mesajul a fost urmat de replica standard: „Vă mai pot ajuta cu ceva?”, în ciuda faptului că problema principală, lipsa unor produse, nu fusese soluționată.
Acesta a insistat ca angajații să verifice bonul emis de magazin. După aproximativ 10 minute, operatorul a recunoscut că „s-a comis o greșeală” și i-a oferit drept despăgubire un voucher de 60 de lei, deși prejudiciul depășea 100 de lei.
Conversație închisă fără răspuns: „Eu îmi vreau banii înapoi”
Când clientul a explicat că nu dorește un voucher, ci returnarea completă a sumei încasate în plus, operatorul ar fi închis conversația fără să îi ofere un răspuns final.
CITEȘTE ȘI: Clujeancă lăsată fără bani și fără mâncare! Poveste revoltătoare după o comandă „livrată” doar în aplicație
Omul a pornit o nouă discuție cu un alt angajat al companiei de livrare, dar situația s-a repetat: aceeași explicație, același voucher de 60 de lei, nicio soluție reală.
„Dacă plăteam cash, cum îmi justificau să dau 300 de lei dacă pe bon scria 200?”, întreabă acesta, susținând că este pentru prima dată când se confruntă cu o astfel de diferență între prețul din aplicație și valoarea reală a produselor achiziționate.
1 Comentariu