Clujeancă lăsată fără bani și fără mâncare! Poveste revoltătoare după o comandă „livrată” doar în aplicație

Clientă din Cluj susține că a rămas fără mâncare și fără bani după o comandă online: „Curierul mi-a cerut bani de benzină ca să-mi aducă pachetul”

O clujeancă spune că a trecut printr-o experiență revoltătoare după ce a comandat mâncare printr-o aplicație populară de livrări. Femeia susține că nu doar că nu a primit comanda, dar nici nu i s-ar fi returnat contravaloarea acesteia, deși ar fi prezentat dovezi că nu a fost contactată de curier. Situația a stârnit zeci de reacții online, unde alți utilizatori i-au recomandat aceleiași soluții: reclamație la ANPC.

Potrivit relatării făcute de femeie, incidentul ar fi avut loc în 6 decembrie. Aceasta a plasat o comandă în jurul orei 15:53, dar după ce timpul estimat trecuse, a verificat aplicația. Spre surprinderea ei, comanda figura ca finalizată cu două minute înainte, la ora 15:51.

Clujeanca a ieșit în fața blocului pentru a prelua pachetul, însă nu era nimeni acolo. L-a sunat direct pe curier, iar răspunsul primit ar fi fost cu totul neașteptat: „Mi-a spus că e în centru și că, dacă vreau comanda, să-i dau bani de benzină ca să o aducă”, povestește aceasta.

Femeia mai spune că nu a fost contactată în niciun fel, nici prin telefon, nici prin aplicație, nici la interfon. Totuși, în aplicație i-a fost trimisă o fotografie care ar demonstra că mâncarea ar fi fost lăsată în fața ușii blocului.

Serviciul de asistență ar fi refuzat rambursarea banilor

După discuția cu livratorul, femeia a contactat serviciul de suport al aplicației. Răspunsul primit ar fi fost unul ferm: nu i se pot returna banii deoarece, conform operatorilor, curierul ar fi fost la adresă și ar fi încercat să o contacteze.

„Am cerut dovada că m-a contactat – capturi de ecran, orice. Nu mi-au mai răspuns”, susține clujeanca.

Aceasta afirmă că a citit și termenii aplicației, conform cărora curierul poate aștepta cinci minute la adresă, apoi poate lăsa sau chiar arunca mâncarea dacă nu dă de client. „Dar eu nu am fost contactată deloc”, spune ea, considerând situația nedreaptă.

Ce pot face clienții în astfel de situații

Specialiștii în protecția consumatorilor recomandă păstrarea tuturor dovezilor: capturi de ecran din aplicație, istoricul apelurilor, conversații cu suportul și fotografii. O plângere la ANPC poate fi depusă online și este soluția la care apelează tot mai mulți consumatori în litigii cu platformele de livrare.

Comentarii Facebook