O nouă ”autostradă muzeu” va fi terminată în Cluj până la finele anului. De ce nu poate fi folosit tronsonul

 

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România (CNAIR) va termina până la finele anului lucrările pe două loturi de autostradă între Târgu Mureș și Câmpia Turzii.

 

În total vorbim de 14 kilometri. Problema este că la est cele două loturi sunt mărginite de lotul Târgu Mureș – Ungheni, 4,5 kilometri, aflat în dispută de un an între două firme care își doresc contractul, iar la vest de un sector aflat în lucru la firma italiană Astaldi, aflată în dificultăți financiare.

 

CNAIR a făcut miercuri prerecepția loturilor de autostradă Târgu Mureș – Ogra (10,11 km) și Ogra - Iernut (3,6 km), dar acestea vor putea fi folosite numai atunci când firma italiană Astaldi va definitiva nodul rutier Iernut, aflat la vest.

 

Purtătorul de cuvânt al companiei de drumuri spune că recentele modificări aduse legislației în domeniu vor permite recepția nodului Iernut în afara lotului din care face parte, respectiv Iernut -Chețani, anunță Digi 24.

 

Se speră ca definitivarea nodului să aibă loc până la finele anului, moment la care se va deschide și secțiunea Ungheni – Ogra. La est însă de aceste două sectoare se află Târgu Mureș – Ungheni, secțiune care face, începând din noiembrie 2017, obiectul unor dispute între constructorii Strabag Austria, Itinera Italia și Compania de Drumuri.

Comentarii Facebook