Nebunie pe Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj: Fiecare pasager a fost „jumulit” de 40 de euro dacă nu avea check-in online. Sistemul, blocat


Mai mulți pasageri care trebuiau să plece duminică, 31 iulie, din țară, s-au revoltat pe aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj, acuzând compania Wizz Air de rele practici și imoralitate față de clienții săi. Pasagerii care urmau să plece cu avioanele Wizz Air spre alte țări au fost nevoiți să plătească peste 40 de euro de persoană pentru că nu aveau făcut check-in-ul online.

Wizz Air ne-a cerut 40 de euro euro de persoană pentru check-in dacă nu îl faci on line, dar nu apare nicăieri pe site-ul companiei acest tarif. La ora 10:00 nu mergea check-in-ul online pe site-ul Wizz Air pentru zborul de Bologna, care urma să plece de la Cluj la ora 13:25, dar are întârziere și va decola la ora 14:10”, a declarat un pasager, potrivit cluj24.ro.

„129 de euro dați, fără să fie vina mea”

Clujeanul a fost nevoit să plătească 129 de euro pentru trei persoane. Nefiind vina sa, pasagerul s-a revoltat, însă, nu a obținut nimic. 

Avionul are întârziere, nu se știe când pleacă, dar bănuții de check-in i-au luat. Ce făceam dacă nu aveam acești bani la mine? Rămâneam la Cluj?”, a mai spus clujeanul. 

Soluția pentru astfel de cazuri? Plângere la Protecția Consumatorului

Wizz Air, ca și multe alte companii, nu există ca formă juridică în România. Deci nu există o entitate juridică Wizz Air România pe care să o tragi la răspundre. Nu ai cu cine vorbi, doar un call center este”, a  mai afirmat pasagerul. 

Clujeanul a mai menționat că va face plângere la Protecția Consumatorului, considerând cele întâmplate un act de rele practici și îmoralitate a companiei Wizz Air față de clienții săi.

------------------

UPDATE

Pasagerii Wizz Air pot efectua check-in online cel mai devreme cu 48 de ore (dacă nu au achiziționat un loc anume) sau 30 de zile (dacă au achiziționat un loc) și cel târziu cu 3 ore înainte de zbor. Pe 31 iulie nu a existat niciun raport privind întreruperile sistemului de check-in online. În timp ce check-in-ul online este gratuit, check-in-ul la ghișeul aeroportului implică o taxă, care este precizată clar în lista de servicii de pe wizzair.com. Wizz Air încurajează pasagerii să efectueze check-in online pentru a evita orice taxe suplimentare și așteptarea la ghișeele de check-in din aeroport”, spun reprezentanții WizzAir.

Comentarii Facebook