După un imens scandal pe rețelele sociale, directorul Poștei Române Cluj apără „minunăția” de logo de 48.000 de euro: „Hai să numărăm bobocii toamna!”

Poșta Română a stârnit un adevărat scandal pe rețelele sociale după prezentarea noului său logo, investiție estimată la 48.000 de euro. Între critici și comentarii acide, directorul Poștei Române Cluj, Florin Gliga, a explicat motivele deciziei, subliniind că identitatea vizuală a companiei nu este doar un „desen frumos”, ci un „activ intangibil esențial”.

Logo-ul este „apărat” de către directorul Poștei Române Cluj: „Viitorul Poștei Române trece prin logo-ul său”

„Nu cunosc această piață și nu știu dacă este mult sau puțin! Dar ce știu este că o companie ca Poșta Română, care poate face orice în domeniul poștei și curieratului, trebuie să privească în viitor. Este o companie care poate asigura logistica pentru serviciile sociale ale statului și, mai mult de atât, siguranța că banii pentru pensii și alte prestații sociale ajung direct la destinatari.”, spune acesta.

Logo-ul Poștei Române, un simbol național cu misiune strategică

Directorul subliniază că un logo nu este doar estetic, ci simbolizează identitatea națională a unei companii: „Fiecare român, oriunde s-ar afla, va putea să o identifice cu interesul național. Așa cum austriacul identifică logo-ul companiei naționale austriece cu interesul de a fi austriac! Și nu este singurul exemplu. Propaganda și încercarea de a contextualiza interesele contrare în piața Poștei Române nu sunt și nu au fost niciodată din pură atitudine civică... și culmea, în general, sunt legate de multe ori chiar de internul companiei!”

Curaj versus critică: nebunie sau reformă?

Gliga atrage atenția că o parte din criticile și campaniile negative nu provin dintr-o preocupare civică autentică, ci deseori din interiorul companiei: „Și atunci, cum să fie acceptat curajul Poștei Române de a se afirma așa cum este în fapt, și nu cum a fost demantelată circa 20 de ani? Deci, nimic nou... în afara curajului, poate puțin nebun, al actualului management!”

Acesta își încheie mesajul cu un „îndemn” pentru toți cei acre critică noua identitate vizuală a celei mai vechi companii de curierat din țară: „PS:Hai să numărăm bobocii toamna!!!”

CITEȘTE ȘI: Noul logo al Poștei Române, făcut praf de un antreprenor clujean: „Strategia pare să includă salubrizare, deratizare și pompe funebre” FOTO


Comentarii Facebook