Noul logo al Poștei Române, făcut praf de un antreprenor clujean: „Strategia pare să includă salubrizare, deratizare și pompe funebre” FOTO
Lansarea noului logo al Poștei Române a stârnit un val de reacții ironice și critici dure în spațiul public, iar una dintre cele mai virale opinii vine din partea antreprenorului clujean Doru Șupeală.
„Speram să fie fake news. Nu este”
Într-o postare pe o rețea de socializare, Șupeală a comentat cu umor acid și ironie alegerea vizuală a companiei naționale. „Speram să fie fake news. Nu este. Mizeria aia este deja depusă la OSIM, pentru a fi protejată.”, a scris el, referindu-se la noua identitate vizuală a Poștei.

Ironii acide la adresa strategiei Poștei Române
Antreprenorul clujean a mers mai departe și a ironizat direcția pe care ar putea să o urmeze compania, judecând după aspectul noului logo: „La cum arată noul logo, cred că strategia de business a Poștei Române presupune adăugarea de noi servicii: salubrizare, deratizare și pompe funebre.”
Declarația a atras atenția și a stârnit un val de comentarii, mulți utilizatori de social media fiind de acord cu tonul critic și cu observațiile tranșante.
O controversă care nu se oprește aici
Ceea ce a ridicat și mai mult gradul de revoltă în rândul oamenilor a fost informația că noul logo al Poștei Române a costat nu mai puțin de 48.000 de euro. Mulți utilizatori au subliniat că suma este uriașă raportat la calitatea vizuală a proiectului și că acești bani puteau fi investiți în îmbunătățirea serviciilor de bază, precum livrarea corespondenței sau digitalizarea sistemului.
2 Comentarii