Diferența dintre hipermarketuri și piețe agroalimentare. „Niciodată un hipermarket nu mi-a vândut”


De nenumărate ori, oamenii promovează pe rețelele de socializare piețele agroalimentare, încurajând oamenii să își facă cumpărăturile de aici și nu din hipermarketuri. Acest lucru se datorează nu doar calității produselor naturale, ci și omeniei dovedite de producătorii locali.

Am ales 4 mere și le-am pus pe cântar. Vânzătorul îmi zice 5,5 lei: nu vreți să mai pun unul până la 6 lei? Îi dau 6 lei și îi zic să păstreze restul. Omul bagă mâna între nuci și-mi pune în pungă un pumn întreg. Practic, pumnul acela valorează cât merele. Asta e o chestie pe care am observat-o în piață mereu. Vânzătorul din piață mi-a dat mereu mai mult. S-a scotocit în buzunare să-mi dea restul de 50 de bani mereu și dacă nu a avut a cerut la vecinu de stand. Am căpătat nuci, un porumb, o roșie, o floare, o legătură de leuștean în plus de la piețari. Niciodată un hipermarket nu mi-a vândut produsul dacă nu aveam 50 de bani. Niciodată!”, a scris o femeie pe rețelele de socializare.

Astfel, micii producători locali sunt promovați pe gratis de clienții care sunt încântați de serviciile lor și de calitatea produselor, legându-se o relație strânsă și sinceră între aceștia, uneori chiar de prietenie.

Vă ȋncurajez să consumaţi produse româneşti pentru a susţine producătorii locali şi de proximitate!”, a transmis primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu.


Comentarii Facebook