Clujul a fost căutat la Târgul de turistic de la Milano - FOTO

 

Standul Clujului de la Târgul de turistic de la Milano a fost căutat de cei interesați de vacanțe în România. 

 

Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică (CNIPT) Cluj a participat în perioada 2-4 aprilie 2017 la cea de-a 37-a ediţie a manifestării expoziţionale Borsa Internazionale del Turismo (BIT) de la Milano, cel mai mare şi mai important târg de turism din Italia, destinat atât specialiştilor din întreaga lume cât şi publicului larg.

 

CNIPT Cluj a prezentat la acest eveniment obiectivele, circuitele, atracţiile şi facilităţile turistice din Cluj precum şi instrumentele digitale şi modalităţile online de accesare a conţinutului de acest fel al judeţului. Totodată, în cadrul întâlnirilor stabilite cu diverşi reprezentanţi de profil au fost aduse în discuţie propuneri şi posibilităţi de promovare a potenţialului turistic în diverse medii specifice, operatorii din domeniu solicitând informaţii de specialitate în scopul centralizării acestora şi evaluării patrimoniului turistic al judeţului, pentru realizarea unor materiale sau oferte turistice personalizate.

 

Totodată, atât publicul general, cât şi specialiştii din domeniu, au fost extrem de interesaţi de existenţa atracţiilor naturale pe teritoriul judeţului, de posibilitatea practicării turismului de aventură sau a turismului activ, de turismul wellness, tipurile de unităţi de cazare, agenţii sau organizaţii de turism, precum şi de legăturile de transport aerian deja disponibile către Cluj. Răspunsurile furnizate de către reprezentanţii judeţului şi materialele prezentate celor interesaţi au fost considerate edificatoare, Clujul corespunzând aşteptărilor şi preferinţelor exprimate atât de către potenţialii turişti cât şi de specialiştii din domeniu.

 

A fost o nouă oportunitate de a face cunoscută oferta Clujului, cu tot ceea ce are el mai bun şi mai demn de explorat, atât în rândul potenţialilor turişti străini cât, mai ales, printre profesioniştii din domeniu care, odată convinşi, au capacitatea de a ne include în ofertele lor şi de a promova extrem de intens şi de eficient judeţul nostru, pe măsura adevăratului potenţial de care dispune”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe.

 

Pe durata întregii manifestări, specialiştii şi turiştii s-au dovedit a fi vădit interesaţi de destinaţii de city break în oraşe româneşti precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, sau Timişoara şi de oferte de vacanţă şi circuite turistice în Transilvania şi Bucovina. De asemenea, publicul prezent la târg a fost atras la standul României de expoziţia de icoane bizantine, şezătoarea tradiţională şi reinterpretarea operei brâncuşiene ”Masa Tăcerii”. Tot în cadrul acestui eveniment, România a organizat la stand prezentări de destinaţie, program artistic de dansuri tradiţionale şi, nu în ultimul rând, degustări de produse cu specific românesc.

 

Derulat pe parcursul a trei zile şi găzduit de noua locaţie Fieramilanocity – spaţiu expoziţional inovativ din centrul oraşului şi unul dintre cele mai mari centre de congrese din Europa şi din lume - evenimentul a înregistrat cca. 2.000 de expozanţi internaţionali şi reprezentanţi de profil, peste 200 de bloggeri de turism şi în jur de 2.000 de reprezentanţi media. Totodată, Târgul de Turism BIT Milano a reprezentat, şi în acest an, platforma oportună de afirmare a sectoarelor componente ale industriei turistice mondiale, locul ideal pentru a descoperi noile trenduri şi abordări sau de a discuta şi împărtăşi idei. În acelaşi timp, evenimentul a integrat şi numeroase oportunităţi de networking, definind prin toate acestea un nucleu internaţional important dedicat business-ului de ordin turistic.

Comentarii Facebook