Clujenii au ajuns la mila livratorilor de mâncare: ”Vrei să anulezi comanda, ți se percepe taxă de anulare”


Livratorii de mâncare din Cluj-Napoca au ajuns să folosească toate aplicațiile existente pe piață,. pentru a maximiza câștigurile, iar clienții stau și așteaptă după comandă până se plictisesc. 

Noua șmecherie pe care o poți face în inovatorul gig economy de la noi? Să lucrezi simultan pe app-urile Glovo, Uber, Bolt și să preiei mai multe comenzi deodată, de pe mai multe app-uri, iar clienții să stea ca proștii să aștepte câte juma’ de oră pe un app după tine, în timp ce tu îți vezi liniștit de alte comenzi în celelalte app-uri.

Chestia cea mai faină e că după un timp de așteptare, dacă vrei să anulezi comanda, ți se percepe taxă de anulare, că nah, șoferul vine, nu contează că durează 3 eternități. 

Am pățit asta pe toate 3 aplicațiile, iar unul din șoferii gigei cu care am circulat mi-a explicat acest modus operandi absolut infect al unora. 

Acestea fiind așteptate și enervate, cre’că mă întorc liniștită la sunatul de taxi la dispecerat”, a relatat o clujeancă.

Comentarii Facebook