Cluj-Napoca fierbe, dar fără gaz! Locatarii unui bloc trăiesc ca în vremurile comuniste: „Unii încă așteaptă apa caldă, alții gazul să-și termine supa”
UPDATE 10:21- Nici până astăzi, vineri, 7 noiembrie 2025, locatarii blocului V5 de pe Calea Florești nu au fost reconectați la rețeaua de gaz. Situația persistă de luni, 2 noiembrie 2025, iar oamenii continuă să aștepte intervenția autorităților și reluarea furnizării.
Locatarii blocului V5 de pe Calea Florești, din Cluj-Napoca, se confruntă cu o problemă serioasă: lipsa alimentării cu gaz de mai multe zile.
Oamenii spun că întreruperea a venit brusc, luni seara, în jurul orei 18, chiar în timp ce mulți găteau sau făceau duș. Situația nu a fost remediată până acum, iar locatarii acuză lipsa de comunicare din partea autorităților și a furnizorului de gaz.
„Ne-au oprit gazul pe neașteptate, exact când aveam mâncarea pe foc sau eram la duș. Ca tot românul, fiecare cu treaba lui – unii se bărbieriseră, alții făceau supă, alții încercau să se încălzească puțin. Și pac, s-a oprit tot!”, a relatat una dintre locatare pentru ȘTIRI DE CLUJ.
Locatarii blocului V5 de pe Calea Florești fac haz de necaz din cauza problemelor de gaz pe care le întâmpină de zile bune

Totodată, femeia a mai precizat că situația a devenit deja absurdă și că locatarii încearcă să facă haz de necaz pe grupul intern al blocului.
„Unii glumesc că încă așteaptă apa caldă să termine bărbieritul, alții gazul să-și fiarbă supa”, a precizat locatara.
Totuși, lipsa alimentării cu gaz nu mai este doar o glumă. Oamenii se plâng că, după mai multe zile fără apă caldă și căldură, încep să răcească, iar familiile cu copii mici sunt cele mai afectate.
„Am luat decizia să anunțăm deja și mai departe această problemă mai ales că deja au trecut câteva zile bune de atunci, nimeni nu știe încă când se va da drumul la gaz. Sunt familii cu copii mici, unii dintre noi răciți iar acum răcim și în camere, trebuie să mergem la lucru, ori la un control medical și nu avem posibilitatea să facem un duș ca tot omul”, a transmis femeia pentru ȘTIRI DE CLUJ.
Potrivit acesteia, locatarii așteaptă intervenția unei firme care ar trebui să reglementeze situația, însă nu s-au oferit explicații clare despre defecțiune sau despre momentul reluării alimentării cu gaz. Mai mult, în lipsa unei plite electrice sau un cuptor cu microunde, mulți locatari au ajuns să mănânce mâncare rece de mai multe zile.
„Nu se vede să se lucreze nicăieri, nimeni nu știe exact ce se întâmplă. Eu am pierdut confortul de acasă, iar furnizorul a pierdut încrederea oamenilor”, a conchis femeia.
5 Comentarii