Centrul Clujului, blocat de mașini! Zona The Office devine coșmarul zilnic al șoferilor care plătesc abonamente degeaba

Haosul parcărilor din centrul Clujului: șoferii plătesc abonamente, dar nu găsesc locuri!

Situația locurilor de parcare din centrul Clujului a ajuns într-un punct critic, potrivit unei sesizări trimise către autorităților locale. Deși tot mai mulți clujeni plătesc lunar abonamente pentru Zona 2, locurile disponibile sunt practic imposibil de găsit, mai ales în perimetrul The Office – Piața Mihai Viteazu.

„Multe firme nu asigură parcare pentru angajați, iar în zonă nu se reușește să se prindă niciun loc liber, chiar dacă abonamentul este plătit la zi. Nu e normal să plătești și să nu poți parca nicăieri”, transmite un șofer nemulțumit.

Clujenii cer parcări etajate și tarife mai decente

Sesizarea atrage atenția și asupra costurilor tot mai mari pentru parcările private din centrul orașului, în timp ce infrastructura publică rămâne insuficientă. „S-ar putea lua în considerare construirea unor parcări pe mai multe nivele pe zona 2, nu doar cele existente la tarife exagerate. Nu toată lumea vine dinspre Aeroport să aibă unde parca”, se mai arată în sesizare.

Tot mai multe voci cer Primăriei Cluj-Napoca soluții rapide: parcări etajate accesibile, locuri dedicate pentru angajații din firmele centrale și o regândire a sistemului de abonamente. În prezent, mulți clujeni susțin că mașinile li se ridică în doar câteva minute dacă parchează „pe avarie”, însă nu au alternative reale.

Lipsa locurilor – problemă veche, fără rezolvare clară

Problema locurilor de parcare din Cluj-Napoca nu este nouă, dar pare să se agraveze de la an la an. În zonele de birouri, presiunea este maximă în orele de vârf, iar proiectele anunțate de autorități pentru parcări supraterane sau subterane se mișcă lent.

Până la implementarea unor soluții concrete, șoferii clujeni continuă să plătească abonamente pentru locuri inexistente – o situație care alimentează zilnic nemulțumirea în traficul tot mai aglomerat al orașului.

Comentarii Facebook