Ce a pățit astăzi o clujeancă într-o cafenea din Cluj în care voia să ia micul-dejun: „Cine conduce aici? Harababură totală. După 45 de minute am plecat”

Nemulțumiri tot mai mari în rândul clienților de la cafenelele din oraș

Tot mai mulți clujeni își exprimă frustrările legate de calitatea serviciilor din localurile din Cluj-Napoca, iar o situație recentă într-o cafenea din centrul orașului a generat reacții și dezbateri pe rețelele sociale. O tânără din Cluj a povestit despre o experiență neplăcută trăită într-o cafenea din oraș, unde a fost complet ignorată timp de aproape o oră, deși erau aproximativ 10 angajați în local.

„Uneori mă întreb ce fel de oameni manageriază aceste cafenele. Merg azi să iau micul dejun, de cum intru în cafenea, o harababură de nu înțelegi ce se întâmplă în acest local. Te așezi la o masă, nu este nicio persoană să scaneze că a venit un nou client, deși sunt vreo 10 angajați, da cam toți în jur de 20 de ani, care se pare că se tot învârt în cerc și nu rezolvă nimic. A trebuit să mă ridic după vreo 15 minute să îl rog pe unul să îmi ia comanda. După 30 de minute micul meu dejun încă nu ajunsese”, a povestit aceasta.

După încă 15 minute de tăcere și ignorare, femeia a întrebat o angajată dacă mai durează mult și a primit un răspuns vag: „Îmi spune că imediat întreabă și revine. Au mai trecut alte 15 minute în care nu s-a întâmplat nimic. Nici micul dejun nu a ajuns, nici un răspuns de la domnișoară.” La finalul așteptării, tânăra a decis să plece, anunțându-i pe angajați că nu mai dorește comanda: „După 45 de minute de când am comandat și am fost complet ignorată, m-am hotărât să plec, bineînțeles anunțând că nu mai doresc comanda.”

Aceasta nu este singura reacție negativă legată de local. Pe rețelele sociale, alți clujeni au relatat experiențe similare. Unul dintre comentarii sugerează ca soluție lăsarea unui review negativ pe platformele de recenzii online: „Lasă review și nu te mai duce. Dacă majoritatea clienților au parte de experiența ta și fac la fel, atunci patronatul ar fi obligat să reacționeze și să angajeze oameni mai buni, să acorde salarii mai bune, etc.”

Alții sunt de acord cu ideea de a lăsa recenzii, subliniind că angajații nu vor reacționa decât în cazul în care sunt informați despre nemulțumirile clienților: „Scrie-le direct pe Instagram, îți răspund destul de repede. Am avut și eu o experiență similară și le-am spus pe Instagram”, a adăugat un alt comentator.

Unii au oferit o explicație mai realistă pentru comportamentul angajaților: „Cât timp cafeneaua e plină și există profit, ești victimă colaterală și tolerabilă. Atât timp cât cafeneaua e full tot timpul, mai ales în weekend, nu are sens să depună efort în felul în care funcționează localul”, a comentat un alt utilizator.

Totuși, nu toți clujenii au fost nemulțumiți. Unii clienți au remarcat că serviciile pot varia mult de la o locație la alta: „La Platinia am avut o experiență similară, dar la Vivo și la Iulius Mall lucrurile se rezolvă mult mai repede. Am observat că serviciul depinde foarte mult de locație și de angajați”, a adăugat un alt clujean.

În ciuda acestui fenomen, unii consideră că este mai bine să opteze pentru cafenele mai mici, unde patronii sunt implicați direct în activitate și se asigură de calitatea serviciilor. „Eu prefer cafenelele mici unde patronii lucrează și îți oferă o experiență mai plăcută. La marii jucători, de obicei, îți trebuie mult noroc să primești un serviciu decent”, a concluzionat un alt comentator.

Situația reflectă o tendință tot mai largă în Cluj-Napoca, unde localurile mai populare, deși atrag clienți, nu reușesc să răspundă întotdeauna așteptărilor legate de calitatea serviciilor, iar clienții nemulțumiți devin tot mai vocali pe platformele de recenzii online.

Comentarii Facebook