Bloggeri clujeni prin Europa. Concluzia: ”Oamenii au reacționat mai bine la numele de Transilvania decât la Cluj”

 

Proiectul inițiat de bloggerii clujeni, care au ”bătut” Europa la pas pentru a promova Clujul ca destinație turistică, posibilă  Capitală Culturală Europeană, a ajuns la final. 

 

Ne-am propus să ajungem în 16 orașe, foste, actuale și viitoare Capitale Culturale Europene. Am dorisă aflăm ce înseamnă pentru fiecare dintre aceste orașe candidatura sau titlul european – ce transformări aduce în viața locuitorilor, cum se dezvoltă scena culturală locală, și ce schimbări s-au produs în înfățișarea și infrastructura orașului. Ne-am întâlnit cu membri ai echipelor care au organizat evenimentele din cadrul Capitalei Culturale Europene și am stat de vorbă, în stradă, în parcuri și în cafenele, cu oamenii orașului, să aflăm experiența lor legată de candidatura și desfășurarea Capitalei Culturale Europene. In același timp, am avut șansa de a promova Clujul peste tot pe unde am poposit și de a pune Clujul pe harta Capitalelor Culturale Europene!

 

Ne-a venit ideea anul trecut, să ne implicăm activ, să sprijinim acest proiect. Ne-au ajutat cei de la TNT Express. Initial a trebuit sa mergem noi doi  dar am fost patru pînă la urmă. Am făcut 10.000 km, 6 zboruri, am calatorit 36 de zile, 80 de articole şi am filmat 100 giga. Am interacţionat cu 100 de persoane. Oamenii au reactionat mai bine la numele de  Transilvania decat la Cluj. Sunt multe situatii de care ne putem lovi, de care trebuie sa tinem seama in lupta pentru acest titlu”, au spus iniţiatorii proiectului, citați de clujulcultural.ro.

 

Din echipa de bloggeri au făcut parte Gabi Aldea și Dan Ciulea, iar Cristi Grindean, cunoscutul organizator de evenimente din Cluj a fost invitat. 

 

Valoarea proiectului a fost de 8.000 de euro.

 

Citește mai multe aici...

Comentarii Facebook