Angajații CEC Bank Cluj au devalizat conturilor clienţilor. Lipsesc 700.000 de lei

 

Mai mulți angajați ai unei sucursale CEC din Cluj-Napoca sunt cercetați pentru fraudă, după ce au devalizat conturile mai multor clienți.

 

Este vorba despre trei angajați de la Agenţia 6 CEC Cluj, de la Complexul Hermes care, timp de trei ani, au furat din conturi suma de 624.779 lei. Sucursala este situată în cartierul Gheorgheni, iar implicată în acest caz este până și șefa agenției.

 

Frauda a fost semnalată de un client care a observat că i-a fost închis contul, deşi el nu a cerut acest lucru şi nici nu a încasat niciun leu. Constantin B. este unul dintre cei 23 de păgubiți, fiind și singurul care și-a dat seama de întreaba schemă pusă la punct de angajații CEC Cluj.

 

Procurorii de la DIICOT susțin că Liliana Brie, şefa de agenţiei 6 CEC Bank, avea toate parolele care să îi permită accesul în sistemul informatic unde erau stocate datele clienţilor. Brie a fost ajutată de Ana Coldea şi Ana Maria Vincze. ”Toate trei aveau parole de acces în sistem şi fiecare o ştia pe a celeilalte, aşa încât au făcut ce au vrut”, a spus un anchetator.

 

Tranzacțiile prin conturile clienților CEC Banck Cluj se făceau direct din interiorul sistemului informatic.

 

Nu aveau nevoie de carduri pentru a scoate banii pentru căoperau direct în sistemul informatic. Au acţionat prin mai multe metode, au lichidat depozite active ale clienţilor prin efectuarea de viramente fictive. Au efectuat viramente fictive din conturile clienţilor către conturile de card ale altor clienţi, ridicând ulterior sumele de bani de pe cardurile deponenţilor. Efectuarea de retrageri din conturile clienţilor care nu erau în unitate, prin falsificarea semnăturilor acestora”, au mai spus anchetatorii.

 

CEC Bank i-a despăgubit pe cei care s-au trezit fără bani în conturi.

Comentarii Facebook