Amenda de rovinietă plătită o dată online, banii sunt ceruți din nou de ANAF! Un clujean cere explicații și recuperarea banilor


Un clujean a plătit de două ori aceeași amendă de rovinietă: „ANAF și ghișeul.ro nu comunică între ele. Vreau să-mi recuperez banii”

Un clujean semnalează o situație care, din păcate, nu este singulară: lipsa de comunicare între instituțiile statului poate duce la situații absurde, în care cetățenii sunt puși să plătească aceleași sume de două ori.

Este cazul unei amenzi de rovinietă, pe care omul spune că a achitat-o integral prin aplicația online ghișeul.ro, utilizând contul firmei. Deși plata a fost efectuată, după o perioadă de timp a primit o nouă somație de la ANAF, prin care i se cerea, din nou, plata aceleiași amenzi.

Pentru a evita probleme suplimentare, contribuabilul a decis să achite și a doua oară suma solicitată, de data aceasta direct la ANAF. Acum, acesta cere sprijin pentru a-și recupera banii plătiți în plus, considerând că a fost pus într-o situație incorectă din cauza lipsei de comunicare între platforma online și administrația fiscală.

„Am primit o amendă de rovinietă pe care am achitat-o din contul firmei prin aplicația ghișeul.ro. După o perioadă de timp am primit o somație de la ANAF pentru a plăti suma întreagă pentru aceeași amendă. Am făcut plata și la ANAF. Am rugămintea să mă ajutați cu recuperarea sumei plătite online. Se pare că aceste două entități nu comunică între ele și doresc recuperarea sumei achitate.”


Comentarii Facebook