Primăria Cluj-Napoca a devenit o mare agenție de PR! De ce sponsorizează pe Facebook postări cu realizările din ultima vreme? - FOTO


Primăria Cluj-Napoca plătește sponsorizări pe Facebook din bani publici cu investițiile pe care le-a făcut în zona centrală a orașului. Una dintre ele vizează strada Universității, iar postarea plătită seamănă cu oricare postare a unor influenceri care caută să obțină aprecieri. 

Culmea este că primarul Emil Boc nu încetează să vorbească despre aceste investiții la orice apariție la emisiunile radio preferate, dar Primăria Cluj-Napoca consideră că aceste demersuri nu sunt de ajuns, ci trebuie investit mai mult în promovarea proiectelor. Știri de Cluj a consultat libraria cu reclame Facebook și acolo apar nu mai puțin de 84 de postări sponsorizate, cu tot felul de investiții realizate de Primăria Cluj-Napoca. Între ele apar și evenimente precum show-urile de Anul Nou, care sunt îndreptățite, dar și postări care nu ar trebui să fie sponsorizate, pentru că nu este niciun interes public. 

Postarea de mai jos abundă în imagini surprinse de fotografii Primăriei Cluj-Napoca, cu unghiuri în care se văd și puținele zone verzi de pe strada Universității. De ce trebuie cheltuiți banii publici pentru aceste postări? Publicul vizat nu este cel din alte localități, ci tot clujenii, iar acest lucru ne face să ne întrebăm dacă nu cumva sponsorizarea postărilor are legătură cu campania electorală care bate la ușă.

Capture.JPG

Străzile pietonale ale Clujului - orașul este mai frumos atunci când îl descoperim la pas.

Lucrările de transformare ale străzilor auto în străzi pietonale fac parte din acțiunile Primăriei de reducere a poluării și, implicit, de creștere a calității vieții.

Mihail Kogălniceanu, Universității, Unirii și Iuliu Maniu sunt doar câteva dintre străzile centrale care oferă clujenilor și turiștilor contexte de plimbare, relaxare și divertisment, atât pe timp de zi, cât și pe timp de noapte”, se arată în postarea plătită către Facebook de Primăria Cluj-Napoca.

Municipalitatea mai sponsorizează o postare despre Turnul Pompierilor: ”În urmă cu un an Turnul Pompierilor a fost redat clujenilor după o perioadă de reabilitare în cadrul unui proiect finanțat din fonduri europene. Monumentul istoric are origini din secolul al XV-lea, iar în prezent deservește drept turn turistic de belvedere și centru cultural, în cadrul căruia se găzduiesc expoziții și evenimente.

De luni până duminică, de la 10:00 la 20:00, Turnul Pompierilor ne oferă cu titlu gratuit tuturor un spațiu în care ne putem bucura de oraș de la înălțime, un spațiu în care putem explora împreună cu copiii, un spațiu în care putem descoperi cum istoria și tradiția se îmbină cu prezentul și evoluția”.

Toate aceste investiții sunt foarte bine cunoscute, cu bune și cu rele, cu întârzieri și probleme. Ideal ar fi ca astfel de promovări să vizeze turiști din alte județe, pentru a-i atrage în oraș, nu clujenii care oricum cheltuie banii pe pietonalele nou apărute. 

Capture1.JPG

Comentarii Facebook