Milionarul Dorin Bob se laudă că a finalizat sensul giratoriu de pe Frunzișului, iar pilotul Savu îi dă fatala: Penibil! Nu știu lățimea stas a unei benzi


Dezvoltatorul imobiliar Dorin Bob a anunțat într-o publicație locală că a finalizat sensul giratoriu de pe strada Frunzișului, după ani de când șoferii așteaptă.

Finalizarea este cumva impropriu spus pentru că încă nu a fost pus asfaltul și mai este de lucru. 

Șoferii au erupt când au văzut că milionarul se laudă că a finalizat proiectul, iar pilotul Horațiu Savu i-a spus că nu încap un autobuz și o mașină în sens, pentru că benzile sunt foarte înguste. . 

Uraaaa! Acum să pună un autobuz și o camionetă / camion în sens ca să vadă dacă încap unul pe lângă celălalt… Aaa, nu încap? Să încerce cu un autobuz articulat / camion cu remorcă și o mașină mică pe banda a doua… Nici așa nu încap… 

Să ai facultate de autovehicule rutiere și de construcții în oraș și să nu știi lățimea stas a unei benzi de circulație sau să te faci că nu știi e cam penibil…”, a comentat pilotul Horațiu Savu. 

Remarca pilotului clujean i-a stârnit pe ceilalți șoferi:

”Încap o masina și o motocicleta una langa alta, hai ca nu-i asa rau. Sau 3 motociclete. Sau 5 biciclete”.

”Horatiu Savu nu fi pesimist...încap 4 trotinete”.

”Revenim la o banda in sens, nu-i bai. Suntem obișnuiți”.

------------------------

UPDATE

 

 

”1. Lățimea căii de rulare este conform standardelor impuse de lege adică de min. 3.5 m pentru fiecare bandă de circulație (sunt prevăzute câte 2 benzi pe fiecare sens).  

2. În acest moment se desfășoară încă lucrări specifice, care necesită demarcarea cu ghidaje  stradale atât pentru siguranța circulației cât și a echipelor implicate.  

3. Semnalizarea existentă este provizorie, conform autorizației emise de poliția rutieră și însușită de Primaria Cluj. Sistemul de balizaj creează impresia că benzile de circulație sunt îngustate. În concret,  respecatrea normativului privind lățimea căilor de circulație va fi confirmată de către autoritățile  competente la momentul recepției. La momentul finalizarii lucrării lățimea minimă impusă și  respectată va fi de 3.5 m/bandă adica 7 m pe sens. 

4. Până în acest moment proiectul tehnic a fost respectat, iar alinierea execuției la planul  proiectului va fi confirmată de către instituțiile abilitate la momentul recepției lucrării.  5. Insistăm asupra faptului că montarea bordurilor reprezintă o etapă intermediară și foarte  apropiată de finalizarea lucrărilor de execuție și nu reprezintă finalizarea completă a acestuia. Fiind un  punct important în realizarea proiectului, evenimentul a fost marcat printr-o poză de grup a colegilor și colaboratorilor implicați, reprezentând dovadă a recunoașterii eforturilor depuse în contextul  ultimelor 2 ani pe care cu toții i-am depășit cu greu. Suntem în asentimentul participanților la trafic și înțelegem nerăbdarea acestora de a fluidiza traficul având în vedere dezvoltarea accelerată a orașului. 

Vă prezentăm atașat  

- Copie după proiectul tehnic. 

- Fotografie cu lățimea căii de rulare. 

Vă rugăm să ne prezentați argumentele tehnice care să susțină cele afirmate de dvs. în articolul.

Cu stimă, 

Bob Dorin”.

13_D2_Profil transversal tip 2 strada Frunzisului_page-0001.jpg

WhatsApp Image 2022-05-30 at 17.05.19.jpegWhatsApp Image 2022-05-30 at 16.48.30.jpeg

Comentarii Facebook