Cluj-Napoca, locul 1 în România în privința calității serviciilor publice locale

 

Municipiul Cluj-Napoca ocupă locul 1 în România în privința calității serviciilor publice locale.

 

Cel mai recent audit al calității și accesibilității serviciilor publice realizat de Institutul pentru Politici Publice (IPP) pentru a măsura cât de eficient au fost administrate cele mai reprezentative servicii publice locale de către municipiile mari din România arată că municipiul cu cel mai înalt nivel performanță în managementul serviciilor este Cluj Napoca.

 

Evaluarea s-a făcut pe baza punctajului realizat de fiecare municipiu reședință de județ, calculat pe baza unor indicatori tehnici și financiari pentru următoarele servicii: alimentare cu apă și canalizare, salubrizare, termoficare, iluminat public, transport public, repectiv a votului cetățenilor din aceste municipii pentru fiecare serviciu în parte. În clasamentul final s-a avut în vedere și performanțele financiare ale fiecărui municipiu, înregistrate pe baza veniturilor proprii și a fondurilor europene atrase. Toate aceste date tehnice și financiare provin din surse publice și au fost comunicate de autoritățile publice locale. 

 

Cluj-Napoca excelează la modernizarea parcului auto al CTP Cluj, ocupând primul loc în țară la acest capitol.

 

De asemenea, stăm bine și la tarife:

 

Tarif apă potabilă pentru consumatorii casnici / 2,63 lei/mc / locul 2 în țară

Tarif serviciu salubritate pentru populație / 6,60 lei/pers/lună / locul 13 în țară (între timp a crescut)

Tariful gigacaloriei pentru consumatorii casnici / 165,00 lei/Gcal / locul 3

Costul unei călătorii cu autobuzul / 2,00 lei/bilet / locul 6

 

VEZI AICI toate punctajele.

Comentarii Facebook