Andi Daiszler: Vaccinarea bate pasul pe loc! Trebuie spoturi pe limba publicului nevaccinat încă


Activistul civic clujean, Andi Daiszler, critică modul în care se face promovarea campaniei de vaccinare, spunând că sporturile care apar acum la televiziuni îi vizează pe cei deja vaccinați. 

E clar pentru toată lumea că vaccinarea în România a ajuns maxim înghesuită înaintea știrilor din sport sau meteo, atât interes a mai rămas în piață pentru campanie. Cu excepția lui Dragos Vana și ale lui grafice livrate încă zilnic. 

Una dintre probleme e că spoturile de încurajare a vaccinării sunt realizate doar pentru aceia dintre noi care oricum ne-am vaccinat și ne-am fi vaccinat oricum, că înțelegem că vaccinul conține "răsărituri și zboruri cu avionul și concertul preferat și masa de duminică alături de familia extinsă".

Acum, după ce etapa asta s-a încheiat și bate vântul prin cabinetele de vaccinare, mi-ar plăcea să vedem spoturile din etapa a 2-a, cele pe limba publicului nevaccinat încă:

- poate filmate la magazinul/birtul din sat, cu doamna de la tejghea ridicând ochii din caietul de datorii și explicând pe îndelete că din 300 de clienți lunari, vreo 3 s-au curățat de tot și vaccinul chiar e salvarea, nu un algocalmin pe zi

- poate chiar cu Iohannis explicând concret că Bill Gates nu vrea să extermine populația care-i cumpără și folosește serviciile, că n-are nici un scop să facă asta (I get it, râdem și glumim de prostia oamenilor ăstora, îi marginalizăm și îi arătăm cu degetul și apoi ne plângem că există 2 Românii) 

- poate pe maghiară, pe germană, pe țigănește, pe limba minorităților cu scopul de a crește imunizarea în rândul lor și de a ajunge cumva la ei, că sunt tot de-ai noștri.  

Poate nu mai trebuie cadre cu Untold sau Electric, imagini cu avioane care decolează și cu foc de tabără pe plajă la mare și petreceri de vară, poate ajunge doar să acceptăm unde suntem și să vorbim și pe limba celor de lângă noi”. 

Comentarii Facebook