Duminica 28 Februarie

Un clujean care a cumpărat un Ford susține că la verificare mașina avea 11 avarii și kilometrii dați înapoi / Vânzătorii spun că nimic nu e REAL- FOTO

Înțelegerea de cumpărare a unui autoturism de la reprezentanța Ford, de pe Calea Turzii, a fost ruptă de cel care a plătit avansul a constatat că mașina avusese multiple accidente, lucru care i- ar fi fost ascuns de cel care a vândut autoturismul, susține cumpărătorul.

Directorul reprezentanței, Călin Ciceu, spune că agentul de vânzări i-a transmis clientului că mașina are câteva elemente reparate și că acest lucru nu a fost ascuns.  În privința kilometrajului, acesta a precizat că era imposibil ca mașină să facă 90.000 de km într-o lună.  Ulterior publicării materialului, oficialii Reprezentanței au trimis un alt punct de vedere și istoricul mașinii, pe care îl puteți vedea mai jos. 

Clujeanul care a cumpărat mașina achitat un avans, în numele cumnatului său, care era interesat de autoturism. Curios, ultimul a verificat Fordul după seria de șasiu și a constatat că 11 avarii și că kilometrajul fusese dat de două ori în spate, nefiind de 77 de mii, așa cum suna anunțul de vânzare. 

Un angajat de la reprezentanța Ford, de pe Calea Turzii, m-a așteptat și mi-a arătat mașina și am cerut să îmi explice istoricul mașinii. Am întrebat despre kilometraj. Mi-a spus că e o mașină din 2016, cu 77 de mii de kilometri. Mi-au spus că sunt kilometri reali și că mașina a fost luată înapoi cu buy-back. Mașina fusese cumpărată pe leasing și că avusese mici evenimente, zgârieturi, au schimbat o bară față și parbrizul. 

Am spus că mașina mi se pare ok. Cumnatul meu a virat banii, un avans de 5000 de lei. Am ajuns acasă și m-a sunat cumnatul că el a verificat după seria de șasiu mașina și că kilometrajul a fost dus înapoi de două ori și mașina a avut 11 incidente. S-a verificat după seria de șasiu și scrie în ce dată au fost daunele și în ce sumă.

Noi am dat un avans ca să nu o dea altcuiva. Eu am pornit mașina și suna ok motorul și i-am crezut că ei au spus că nu a avut incidente. Minim este să primesc avansul. Asta e bătaie de joc și nu credeam că se întâmplă așa ceva. Eu am cumpărat de la reprezentanță ca să nu fie probleme. La kilometraj nu este admisibil să umble”, ne-a relatat cel care a plătit avansul în numele cumnatului Balazsi Levente. 

Oamenii au revenit joi dimineața la sediul RMB de pe Calea Turzii. ”Am discutat cu directorul de acolo și i-am spus despre înșelăciunea constatată. Acesta a recunoscut că mașina a avut 10 incidente. Acesta a spus că site -ul pe care am verificat incidentele și kilometrajul nu este credibil și că au avut proces cu ei. Au recunoscut că nu a fost un incident, ci 10. Domnul Dan Prodan care a vândut mașina a fost și el chemat la discuție”, a mai spus acesta.

Activitate identificată pe site-ul considerat necredibil de cei de la reprezentanță.

1. A fost fabricat 2016-07-04 Țara (sau statul) indică fie locația centrului de producție, uzina de asamblare sau adresa de înregistrare a producătorului. Data poate fi aproximativă.

2. România - Daună detectată, România - 2016-08 Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

3. A fost înmatriculat 2016-08 -  Înregistrarea indicată reprezintă un eveniment administrativ. Acesta ar putea fi legat de o schimbare de proprietar, o schimbare a documentelor sau o chestiune similară.

4. A fost înmatriculat - 2016-08 - Înregistrarea indicată reprezintă un eveniment administrativ. Acesta ar putea fi legat de o schimbare de proprietar, o schimbare a documentelor sau o chestiune similară.

5. România - A fost înmatriculat, România 2016-08 - Înregistrarea indicată reprezintă un eveniment administrativ. Acesta ar putea fi legat de o schimbare de proprietar, o schimbare a documentelor sau o chestiune similară.

6. A fost înmatriculat - 2016-09 - Înregistrarea indicată reprezintă un eveniment administrativ. Acesta ar putea fi legat de o schimbare de proprietar, o schimbare a documentelor sau o chestiune similară.

7. România - Daună detectată, România 2016-11 - Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

8. România - Daună detectată, România 2016-12 -  Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

9. România - Daună detectată, România 2018-06 - Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

10. România - Daună detectată, România 2018-09 - Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

11. România - A fost verificat, România 2018-10 - Evenimentul de inspecție tehnică (cunoscut, de asemenea, ca MOT, test de fiabilitate pe șosea sau control noxe) a fost înregistrat. Aici pot să apară atât vehiculele care au trecut testul, cât și cele care l-au picat.

12. România - Daună detectată, România 2019-01 - Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

13. România - Daună detectată, România 2020-02 - Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

14. România - Daună detectată, România 2020-02 - Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

15.  România - Daună detectată, România 2020-04 - Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

16. România - Daună detectată, România 2020-05 Avem indicii potrivit cărora acest vehicul a fost recunoscut ca avariat în această țară (sau stat). Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea „Daune”.

Untitled.pngUntitled1.jpg

În privința kilometrajului, lucrurile indică o cifră mai mare.

Untitled.jpg

Directorul reprezentanței Călin Ciceu a declarat pentru Știri de Cluj că site ul unde a fost verifivată mașina nu are date reale. 

Are luate niște date de pe un site care nu este relevant pentru… poate nici pentru dumneavoastră. Eu am toate intrările în service. Toate intrările îmi coincid cu tot ce am avut trecut pe caietul de service. Intrările în service nu sunt nicidecum cele de pe site-ul respectiv. Cum vă puteți închipui că în 2020, din luna a patra până în luna a cincea a făcut 90.000 de km. 

Reclamația se face la OPC, nu la Știri de Cluj. Nu are rost să ne punem pe drumuri unii pe alții. Ce există între două societăți, rămâne între cele două societăți. Dacă dvs aveți o reclamație , nu mergeți la OPC? 

Noi tot cea ce avem trecut în caietul de service nu indică faptul că mașina respectivă are dați kilometrii înapoi. Nu ne ocupăm cu așa ceva.

Noi i-am adus la cunoștință domnului că a avut unele avarii. Noi când am luat mașina respectivă la buy-back am mai vopsit câteva elemente. Am vopsit bara față și spate și câteva elemente. Dacă am vopsit câteva elemente, nu înseamnă că a avut daune”, a spus directorul Ford, Călin Ciceu. 

Clujeanul care a dat avansul a spus că de la reprezentanță i s-a spus că mașina a avut zgârieturi și o bară schimbată. ”Să îmi arate în scris că i s-a spus că a avut câteva zgârieturi. I-a scris domnul Prodan așa ceva pe email? 

Aveți documentul că i-a scris așa ceva. Dacă dânsul s-a decis să nu mai plătească mașina, nu avem ce face! Noi i-am spus tot ce era de spus. Nu pot ști ce i-a spus colegul meu 100%, dar nu pot spune că nu mă încred în clientul nostru. Dar de la faptul că a avut 3 - 4 - 5 elemente vopsite s-a ajuns la 10 elemente, asta este… Poate clientul nu mai vrea să cumpere mașina și aduce aceste acuzații”, a mai spus Ciceu.

Dacă ați fost martorul unui incident care poate deveni o știre sau cunoașteți nereguli, încălcări ale legii, ne puteți sesiza pe office@stiridecluj.com, Whatsapp (0722804093) sau pe Facebook, iar reporterii noștri le vor investiga. 

------------------

UPDATE

Reprezentanții RMB Inter Auto au revenit cu o poziție suplimentară. 

In fapt, in data de 10.02.2021 cumnatul D-lui Balaszi Levente s-a prezentat la Showroom-ul FORD situat in Mun.Cluj Napoca, Str. Calea Turzii nr. 152 unde a fost intampinat de catre Consilierul de vanzari Dan Prodan pentru a vizualiza autovehiculul rulat FORD Tourneo Connect cu datele de identificare WF0UXXWPGUGD71095 si rulajul real de 77,293 km. In urma vizionarii autovehicului, clientul a decis sa achizitioneze vehiculul, astfel a achitat catre RMB Inter Auto suma de 5,000,00 RON cu TVA inclus, suma achitata cu titlul de avans de rezervare .Consilierul de vanzari a confirmat clientului ca auto a fost achizitionat de nou in anul 2016 de la RMB si preluat in sistem buy back de RMB in luna decembrie 2020, rulajul este real, iar tot ceea ce a insemnat mentenanta/intretinere a fost efectuata de catre fostul proprietar al autovehiculului in service-ul RMB Inter Auto si poate fi pus la dispozitie pentru vizualizare .Clientul a intrebat consilerul de vanzari si daca auto a fost implicat in accidente sau a suferit daune, acesta raspunzandu-i ca auto a beneficiat de Asigurare Casco, iar orice retus sau element revopsit poate fi verificat si confirmat din istoricul RMB . Mai mult, clientului i-a fost confirmat de catre vanzator si faptul ca auto se livreaza cu verificare generala auto, revizii la zi respectiv polita de Garantie .

Astazi, 11.02.2021 cumnatul Dlui Balaszi Levente s-a prezentat la Showroom-ul FORD, unde nu a mai discutat cu Consilierul de vanzari Dan Prodan, ci a luat legatura direct cu Dl Director Comercial Ciceu Calin, prezentandu-i acestuia un raport de pe site-ul de verificari istoric auto CAR VERTICAL unde auto figureaza cu un rulaj mult mai mare decat cel REAL . De asemenea, cumnatul Cumparatorului a solicitat returnarea avansului Directorului Comercial pe motiv ca auto are rulajul ,,alterat,, aspect absolut ireal”.

Aceștia au atașat și istoricul real FORD de unde reiese un rulaj constant al autovehiculului:

BRN30055CB502BE_070879-page-001.jpg

BRN30055CB502BE_070879-page-002.jpg

BRN30055CB502BE_070879-page-003.jpg

BRN30055CB502BE_070879-page-004.jpg

Știri de Cluj a discutat cu directorul reprezentanței, iar declarația acestuia a fost citată în integralitate, putând fi demonstrată.

Ulterior Dl Director Ciceu Calin a fost contactat de catre Dvs. si intrebat de aceste aspecte, iar cu stupoare constat ca articolul postat de Dvs. aduce daune morale cauzate prin atitudinea Dvs. defaimatoare si denaturare a realitatii, aspecte care conduc la consecinte grave .

Va solicit respectuos modificarea articolului publicat de Dvs. in cel mai scurt timp posibil, cu punctul de vedere real-obiectiv al RMB Inter Auto, astfel incat acesta sa cuprinda realitatea pe care v-am consemnat-o mai sus in scris, nicidecum informatiile neoficiale si verbale ale unui Client care a preferat sa se increada in datele furnizate de acel site Car vertical (asteptam raspunsul lor oficial pe care vi-l vom pune ulterior la dispozitie si Dvs.), nu in Istoricul real al FORD si al Registrului Auto Roman .

Tin sa va aduc la cunostiinta ca toate autovehiculele rulate comercializate de catre RMB Inter Auto sunt cu kilometri reali, acestia fiind pusi la dispozitie oricarui client prin documente justificative, nu verbal. De asemenea, doresc sa va asigur de faptul ca RMB Inter Auto nu furnizeaza catre potentiali clienti informatii eronate sau ,,alterate,, mai mult beneficiaza de tot ceea ce inseamna informatii legate de auto si de istoricul acestora .Personal tin sa va asigur de toata transparenta posibila in acest sens.

In speranta analizarii real-obiective a acestei solicitari pe care v-am facut-o mai sus, vreau sa cred ca nu veti mai scrie ,,articole dupa ureche,, inainte de a va informa din surse sigure”, mai acuză cei de la RMB.

Comentarii Facebook