Protecția Consumatorilor Cluj a AMENDAT Carrefour Expres pentru diferențe de preț de la raft la casa de marcat


Protecția Consumatorilor Cluj a pornit pe baza unor sesizări privind diferențe de preț la raft, față de casa de marcat, și a verificat situația de la Carrefour Expres, administrat de SC Aritma SA.

Comisarii au constatat, cu această ocazie, că aspectele reclamate sunt confirmate, și, în urma extinderii controlului, au fost identificate alte 10 produse la care există neconcordanțe de preț între cel de la raft și cel de la casa de marcat, acestea fiind în defavoarea consumatorului cu sume până la 38,40 lei/produs.

Verificările au fost derulate în cadrul campaniei Academia Comisarilor - în care sunt implicați tinerii noștri colegi - și au urmărit modul în care sunt respectate prevederile legale în domeniu. 

Ținând cont de neregulile constatate, comisarii CJPC Cluj au aplicat două sancţiuni contravenţionale,  în cuantum de 55.000 lei. 

Totodată, au fost dispuse măsurile complementare de:

oprire definitivă de la comercializare a produselor alimentare neconforme 

propunere de încetare a practicii comerciale incorecte, prin respectarea prețurilor aferente la raft și percepute la casa de marcat.

Comentarii Facebook