Lidl vrea să pună pe raft mai puţină carne. Lanțul de supermarketuri motivează cumpărătorii să cumpere mai multe plante


Lidl își schimbă radical oferta, reducând proporția produselor de origine animală pe care le va vinde, în timp ce crește o altă gamă de produse alimentare. 

Lanţul german de supermarketuri Lidl a anunţat că va oferi în viitor mai puţine produse de origine animală, cum ar fi carnea. Compania intenţionează să publice în acest an un raport de sustenabilitate care va calcula distribuţia proteinelor animale şi vegetale din gama sa. Proporţia de alimente pe bază de plante va fi „în continuă creştere”, a anunţat lanţul.

Christoph Graf, un oficial al companiei, a declarat pentru Lebensmittelzeitung în cadrul evenimentului „Săptămâna Verde" că nu există alternativă, deoarece nu există o a doua planetă. Resursele trebuie să fie gestionate pentru o populaţie ce va fi de peste 10 miliarde de oameni. Acest lucru este posibil doar dacă se consumă mai puţină carne, a precizat Graf.

Lanțul de supermarketuri mizează pe simpatia generației tinere

Deşi Graf a susţinut că decizia de a elimina treptat carnea nu ar trebui să fie văzută ca o încercare de a dicta modul în care clienţii îşi trăiesc viaţa, el a spus că speră că poate „motiva” cumpărătorii să cumpere mai multe opţiuni de proteine pe bază de plante.

El a continuat spunând că, prin renunţarea la carne, compania va câştiga sprijinul generaţiilor tinere, comentând: „Cred că generaţia tânără este fericită atunci când abordăm acest subiect", scrie Mediafax.

Comentarii Facebook