Sambata 24 August

Fan Courier și-a dat afară toți angajații de la Cluj / UPDATE: Poziția Fan Courier Cluj

 

UPDATE

 

În replică, cei din conducerea Fan Courier Cluj au precizat că nu au fost concediați șoferii, dar că au fost aduși șoferi din București pentru a face față volumului mare de muncă.

 

Informațiile legate de șoferi nu sunt adevărate. Nu am dat pe nimeni afară. Întârzierile sunt pentru că volumul de muncă este extraordinar de mare. S-au cumulat comenzile de Black Friday și cele de sărbători. Pentru asta am adus și colegi de la București”, a transmis conducerea Fan Courier Cluj.

 

La întrebarea cum își explică faptul că anul trecut comenzile au fost onorate mai bine, cei de la Fan Courier a spus că: ”În acest an a crescut volumul comenzilor cu 44%, ceea ce este enorm. Ne-am așteptat la 25% creștere, dar au crescut cu 44%. Întârzierile sunt din perioada Black Friday.

 

Lumea a trecut într-un mod abrupt de la achiziția din magazine, la cea online. România are un internet foarte bun și toată lumea își poate cumpăra. Piața online a crescut, dar piața de curierat nu este pregătită.

 

E vorba despre investiții foarte mari, care necesită timp. Vom face, anul viitor, o investiție de 5 milioane de euro într-un spațiu potrivit pentru Cluj. Aici piața este mai specială. Șomajul este mic, oamenii au venituri mai mari și pretenții pe măsură, iar spațiul actual ne îngreunează activitatea. 

 

Suntem conștienți că sunt reclamații și nemulțumiri, dar dar raportat la volumul livrărilor pe zi plângerile sunt puține. Avem 7000 de livrări pe zi și avem 10 reclamații, ceea ce e puțin.

 

Încă o dată repetăm că nu dăm afară oameni. Îi dăm afară pentru lipsă de profesionalism și pe cei care fură, pentru că avem și așa ceva. Oamenii care muncesc sunt răsplătiți”, a mai precizat conducerea Fan Courier Cluj.

 

----------- 

Fan Courier și-a disponibilizat toții șoferii din Cluj, care fac livrări pentru că ar fi îndrăznit să ceară lefuri mai mari și condiții mai bune de muncă.

 

În locul celor care făceau până acum livrările au fost aduși șoferi din București, care sunt cazați la Hotelul Belvedere. ”Și normal că nu cunosc Clujului, iar livrările întârzie și sunt făcute în bătaie de joc”, ne-a relatat un subcontractant al Fan Courier.

 

S-a ajuns în situația că șoferii aduși din București să se piardă prin Cluj-Napoca. ”M-am întâlnit cu unul dintre ei în Piața Unirii, la statuia lui Matei Corvin, și mă întreba unde este centrul Clujului, că are de livrat ceva. Nu cunosc străzile și cartierele, iar acest lucru face ca totul să se livreze târziu. Am înteles de la vechii angajați, toți din Cluj, că ar fi cerut salarii mai bune, cărți de muncă și condiții, iar conducerea a decis să renunțe la serviciile lor”, a mai spus sursa citată.

 

Nimeni nu le explică oamenilor ce se întâmplă, a mai spus sursa noastră. ”Fan Courier a ajuns să apeleze și la alte firme mai mici, pentru a recupera din întârzieri”, a mai spus acesta.

 

Până la ora redactării acestui material nu am reușit să contactăm pe nimeni de la Fan Courier pentru a comenta situația. 

 

Pagina de Facebook a celor de la Fan Courier Cluj este plină de reclamații făcute de clienții exasperați de întârzierea cu care sunt livrate pachetele, foarte multe dintre ele fiind cadouri de Crăciun.

Comentarii Facebook